Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:29:18 GMT

جزئیات تعرفه جدید گاز خانگی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۳۹۴۶

جزئیات تعرفه جدید گاز خانگی اعلام شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ نورموسوی مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز تصریح کرد: بر اساس مصوبه جدید هیات وزیران  جدول ۱۰ پلکانی  برای تعرفه  جدید گاز تعیین شده که ۳ پله اول بدون تغییر تعرفه گاز هستند و از پله ۴ تا ۱۲ ، هر پله ۴۰ درصد به مبلغ گازبها اضافه می شود .

او ادامه داد: در پله اول اگر مشرکان عضو کمیته امداد امام خمینی و سازمان  بهزیستی تعرفه گاز آنها رایگان و تعرفه گاز مابقی مشترکان  بدون تغییر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نورموسوی گفت: در پله دوازدهم  مبلغ هر مترمکعب گاز به ۱۹۹۵ تومان رسیده که نسبت به پله اول که ۴۸۳ تومان  است حدود ۴ برابر تفاوت دارد.

او ادامه داد: در کشور ۵  اقلیم  بندی داریم که بر اساس آن در اقلیم یک که سردترین منطقه کشور است  شرایط آسان تر در نظر گرفته شده است. در اقلیم یک  مشترکان تا ۵۰۰ متر مکعب  بدون تغییر تعرفه گاز هستند . تعرفه گاز  در اقلیم ۲ تا ۴۵۰ مترمکعب و در اقلیم ۳ تا ۴۰۰ متر مکعب بدون تغییر خواهد ماند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعرفه گاز شرکت ملی گاز بدون تغییر تعرفه گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی

به گزارش قدس آنلاین، در روزهای پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برندهای لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • خلیج‌فارس و تبعات تغییر اقلیم
  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است
  • با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار بگذارید
  • با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید