Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعادفر غروب پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از پایگاه اورژانس هوایی سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه طی سال جاری ۱۱۸ اتوبوس در طول محوهای مواصلاتی کشور دچار سانحه تصادف شدند، ابراز داشت: با توجه به اینکه هر اتوبوس بالای ۳۰ مصدوم، مجروح یا فوتی دارد تا رسیدن اورژانس و نیروهای امدادی زمانی طول می‌کشد تا کار امداد و نجات انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۲ درصد رشد داشته است، افزود: اورژانس‌ها در فاصله ۴۰ کیلومتر به ۴۰ کیلومتر قرار دارد اما گاهی تا رسیدن آمبولانس به مقصد در صورت بروز حادثه دیگر سرویس‌دهی به مردم منطقه با مشکل مواجه می‌شود.

رئیس اورژانس کشور بابیان اینکه وجود موتورلانس ها می‌تواند به حل این موضوع کمک کند و در صورت بروز بحران و مسدود شدن جاده خود را به محل حادثه برساند، ابراز داشت: با کمک دولت و مجلس امیدواریم تأمین بودجه این موضوع به‌زودی تأمین و هزار دستگاه از این نوع آمبولانس‌ها خریداری شود.

میعادفر بابیان اینکه اورژانس کشور نیازمند نوسازی است، تصریح کرد: با تحقق این موضوع تا پایان سال جاری می‌توانیم شاهد تحقق این موضوع نیز بود و خدمت‌رسانی به مردم نیز تسریع خواهد یافت.

وی کمبود نیروی انسانی در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی چالش جدی به شمار می‌رود که باید حل آن در دستور کار باشد، افزود: علیرغم همه این تفاسیر مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی و تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی تمام توانمندی‌های خود را برای خدمت‌رسانی مطلوب به بیماران و مصدومان به‌ویژه در شرایط شیوع کرونا به کار گرفتند.

کد خبر 5360787

منبع: مهر

کلیدواژه: جعفر میعادفر اورژانس کشور امداد رسانی آمبولانس هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران گرگان واکسن کرونا بارش باران زلزله کتاب و کتابخوانی آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا؛ سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.
 
عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان، در مورد واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.
 
وی با بیان اینکه «این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است»، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.
 
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.
 
عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت