Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:34:43 GMT

گواهی استاندارد تله سی یژ قزوین تمدید شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۴۰۳۹

گواهی استاندارد تله سی یژ قزوین تمدید شد

هادی طاهرخانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهره‌برداری اولیه از مجموعه تله ‌سی‌یژ در سال ۹۳ کلید خورد که به دلیل اشکالات فنی متوقف ماند و پس از تلاش و پیگیری‌های مجموعه سازمان همیاری شهرداری‌های استان، اقدامات لازم به منظور راه اندازی، رفع نواقص، تهیه تجهیزات و دستگاه‌های تله‌ سی‌یژ و دریافت مجوز استاندارد صورت و از سال گذشته مجموعه گردشگری کامان و زرشک مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: به منظور ادامه روند بهره‌برداری، تمدید استاندارد سالیانه تله سی یژ که با مدیریت سازمان همیاری های شهرداری های استان قزوین فعالیت می کند در دستور کار قرار گرفت که طی مدت زمان یک ماهه و پس از بازرسی‌های لازم شرکت بازرسی، استاندارد سالیانه صادر شد.

طاهرخانی با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه مجموعه  در عرصه گردشگری،تصریح کرد: مجموعه گردشگری کامان و زرشک با وجود یک دستگاه تله سی یژ، پیست‌های اسکی پیشرفته و مبتدی، کلبه‌های اسکیمویی و چندین طرح دیگر در حال اجرا، یکی از ظرفیت‌های بی نظیر استان در حوزه گردشگری و جذب توریسم است.

این مسوول اضافه کرد: موقعیت مکانی، قابلیت‌ها و جاذبه‌های  گردشگری تله‌سی‌یژ قزوین، می‌تواند این مجموعه منحصر به فرد را به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری برای مردم مناطق دیگر استان‌ها نیز مورد توجه قرار داده و به اشتغال و اقتصاد استان کمک کند.

وی یادآور شد: تله سی یژ قزوین در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و روزهای تعطیل فعالیت می کند.

تله‌ سی یژ کامان و زرشک در ۱۵ کیلومتری شمال قزوین و در حاشیه جاده قزوین - رازمیان و ضلع شمال غربی راهدارخانه بهرام‌آباد و در منطقه نمونه گردشکری واقع شده و در سال ۹۳ نیز بهره‌برداری اولیه آن صورت گرفت.

این تله سی یژ دارای یک هزار و ۴۵۰ متر طول است.

برچسب‌ها شهرداری قزوین استان قزوین شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران سازمان شهرداري ها و دهياري ها محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین استان قزوین شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران شهرداری قزوین استان قزوین شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران سازمان شهرداري ها و دهياري ها محدودیت های کرونا بهره برداری تله سی یژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه