Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای ناصری شهرستان خاش با حضور دکتر شکوه فر سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا، در این مراسم لک زایی معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان به همراه فرماندار، علمای معزز، رئیس اداره ورزش و جوانان، اعضای شورای اداری، بخشدار و جمعی از مسئولین، معتمدین، ریش سفیدان و ورزشکاران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای ناصری شهرستان خاش در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی این شهرستان بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ استان و دهیاری و بخشداری در فضای با زیربنای 1350 متر در مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ 5200 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در سال 99 شروع شده است که امروز افتتاح و به مورد بهره برداری رسید.

با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال که شور و نشاط وصف ناپذیر در بین نوجوانان و جوانان ورزش دوست این منطقه ایجاد کرده است، جمعیتی بالغ بر 2100 نفر در قالب 240 خانوار و حدود 6 روستا از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد. و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان این روستاها فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز