Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از قطع ۴۰ دقیقه‌ای پرداخت الکترونیک در جایگاه‌های سوخت خبر داد و گفت: این قطعی ربطی به سامانه هوشمند سوخت نداشته و عرضه سوخت بدون قطعی ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، «کرامت ویس کرمی» با بیان اینکه ساعت ۱۴ امروز، در جایگاه های سوخت سیستم پرداخت الکترونیک متصل به سامانه بانک ملت به مدت ۴۰ دقیقه قطع شد، افزود: این مشکل در ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مدت افراد با پرداخت نقدی امکان دریافت سوخت داشتند و عرضه سوخت متوقف نبود و ازدحامی نیز شکل نگرفت.

ویس کرمی تاکید کرد: اکنون نیز هیچ مشکلی وجود ندارد و مشکل ایجاد شده نیز ربطی به سامانه هوشمند سوخت نداشته است.

وی با بیان اینکه سیستم های نرم افزاری ممکن است با مشکل مواجه شوند، گفت: از آنجا که سیستم پرداخت الکترونیکی سراسری است، مشکل در تمام جایگاه‌ها ایجاد شد و با حل مشکل، همه جایگاه ها به سیستم متصل شدند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جایگاه های سوخت ۴۰ دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در تهران تمام الکترونیک است

معاون استاندار تهران از برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد و گفت: در حوزه انتخابیه تهران به دلیل کثرت نامزدها شمارش آرا طولانی بود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074495 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • بادبان خورشیدی ناسا به مدار زمین رفت
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید