Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@12:28:57 GMT

تشکیل سازمان دیده‌بان حقوق بشر غربی ضرورت دارد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۴۲۷۰

تشکیل سازمان دیده‌بان حقوق بشر غربی ضرورت دارد

سردار علیرضا افشار روز پنجشنبه در حاشیه نشست تخصصی اخلاق اجتماعی در مدیریت شهری در مشهد در جمع خبرنگاران افزود: جوامع بین المللی در عرصه حقوقی تحت سیطره استکبار جهانی هستند و متاسفانه ما را محکوم می‌کنند که حقوق بشر را رعایت نمی‌کنیم چنانکه چند روز پیش نیز بیانیه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران در این زمینه صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: داشته های خود را نباید فراموش کنیم، در بحث مقایسه‌ای، جامعه ما از آزادیهای زیادی برخوردار است که در کشورهای غربی نیست البته مشکلات و محدودیتهایی نظیر تحریم و مشکلات اقتصادی و اجرایی در کشور وجود دارد و نمی‌گذارد مسوولان بیشتر از این خدمت کنند اما دولت سیزدهم با شعار مردمی و انقلابی روی کار آمده است و برای خدمت رسانی به مردم تلاش می‌کند.
رییس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: موسسات مردم نهاد می توانند کمک کار نظام برای دفاع از حقوق عامه و ناظر بر دولت باشند.
افشار افزود: باید مردم را با حقوق خود آشنا کرد و بیشترین مشکلات ما از ناآگاهی است از این رو باید الگوهای موفق اخلاقی و اسلامی به جامعه معرفی شود.

دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی وابسته به ستاد کل نیروهای مسلح دانشگاهی است که می کوشد مسوولان و مقامات دولتی که تصمیمات آنان در جریان جنگ ها بر نتیجه جنگ اثرگذار است را با موضوعات کلان در حوزه دفاع و امنیت آشنا کند و به آنها آموزش هایی را نیز در زمینه موضوعات سطوح راهبردی مانند اصول وارزش ها، داکترین، مأموریت و رسالت، اهداف کلان، چشم‌انداز، سیاست‌های کلی، برنامه ریزی بلندمدت، راهبرد نویسی، توسعه تفکر راهبردی، ارتقای مهارت تجزیه و تحلیل راهبردی، شناخت محیط راهبردی و تصمیم گیری راهبردی با نگاه به تمامی مؤلفه های قدرت‌ملی ارائه دهد تا در خاتمه این دوره ها بتوان آنان را در زمره استراتژیست های ملی محسوب کرد.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران مشهد سمن ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دولت سیزدهم حقوق بشر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران مشهد سمن جمهوری اسلامی ایران مشهد سمن ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دولت سیزدهم حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل استان تهران غربی و شرقی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد وحیدی با اشاره به اینکه مدتی است مساله تشکیل استان‌های تهران غربی و تهران شرقی مطرح است، افزود: تقسیمات کشوری نیاز به مصوبه مجلس دارد و در مجلس بعدی بررسی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرواز بمب افکن های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • نیروهای روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • شورای راهبردی بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • تشکیل استان تهران غربی و شرقی
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • خود را مکلف به دفاع از حقوق عامه کسانی می‌دانیم که زبان شکایت ندارند
  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است