Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تعان روستایی وزارت جهاد کشاورزی گفت: از هفته آینده سه قلم کالای برنج، روغن و شکر نیز در سامانه بازارگام عرضه می‌شوند.

به گزارش تسنیم، عربشاهی، معاون تعان روستایی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تغییر نظام عرضه محصولات به صورت سنتی عاملی برای دلالی بود که در برنامه ای جدید آن را با هوشمندسازی و دیجیتالی محور در رصد خود قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گونه ای که فرآیند تحویل، تامین و رسیدن محصول به دست مردم به نحوی مدیریت شد که هزینه تمام شده برای مصرف کننده واقعی شود.

عربشاهی گفت: یکی از روش های هوشمندسازی فروش اینترنتی است، به این روش که محصول را وقتی درب منزل تحویل متقاضیان می دهیم مبلغی بابت حمل کالا دریافت نمی کنیم. از اواسط آبان ماه عرضه مرغ و تخم مرغ را در سایت بازارگام آغاز کردیم. این طرح در کرج و اصفهان نیز عملیاتی شد.

او گفت: با دستور معاون اول رئیس جمهور عرضه سه محصول برنج، روغن و شکر دیجیتالی شد، از همه پلتفرم ها درخواست می کنیم به ما کمک کنند. هم اکنون مرغ منجد با قیمت هر کیلو 20 هزار تومان و همچنین هر شانه تخم مرغ 30 تایی 43 هزار تومان عرضه می شود. همچنین با این نوع خرید کالاها کمتر از 24 ساعت به دست مصرف کننده می رسد.

اقلام اساسی به صورت تدریجی به این چرخه اضافه می شوند و اطلاع رسانی می شود. برای همکاری با سایر پلتفرم ها سه شرط مطرح است، پلتفرم ها باید با نرخ مصوب، تحویل طبق زمانبندی و همچنین رایگان بودن تحویل کالا به مشتری در این طرح مشارکت کنند.

وزارت جهادکشاورزی برای مدیریت بازار اقلام اساسی با راه اندازی سامانه بازارگام امکان خرید اینترتنی اقلام اساسی با قیمت مصوب را در اختیار عموم قرار داده است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بدون اطلاع‌رسانی رسمی، آن تبصره مهم فروش بلیت ۸۰ هزار تومانی در ساعات طلایی برداشته شده و سالن‌های سینما در ۵ روز هفته (چهارشنبه تا یکشنبه) در همه ساعات روز می‌توانند بلیت را به قیمت ۸۰ هزار تومان به فروش برسانند.

نتیجه این گرانی، آن است که میانگین قیمت بلیت (که از تقسیم گیشه کل سینما به تعداد کل تماشاگران به دست می‌آید) حدود ۲۷ درصد افزایش نشان می‌دهد و از حدود ۴۴ هزار و ۹۰۰ تومان (در هفته‌های پایانی ۱۴۰۲) به حدود ۵۷ هزار تومان (در این روزها) رسیده است. یعنی با احتساب روزهای نیم‌بها و سینماهای کم‌کیفیت‌تر، هر تماشاگر به‌طور میانگین ۲۷ درصد پول بیشتری بابت بلیت سینما پرداخت می‌کند.

این درحالی است که همواره مصوبات شورای صنفی نمایش و شورای راهبردی اکران به‌عنوان دو کمیته تخصصی تعیین آیین‌نامه عرضه در سینمای ایران، به اطلاع عموم می‌رسید و هرگونه تغییر در بهای بلیت سینما نیز از این قاعده مستثنی نبود. این اتفاقی نادر است که نه سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و نه صنوف سینمایی حاضر در شورا، خود را موظف ندیده‌اند تا گران شدن بلیت را به اطلاع علاقه‌مندان سینما برسانند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900253

دیگر خبرها

  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • پیش‌بینی برداشت ۶۰۰۰ تن کلزا در مزارع لرستان