Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش عصر پنج‌شنبه روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم در پیام حجت الاسلام حسن هنرمند آمده است: جانبازان قهرمانان صبر و ایستادگی در پای ارزش‌های الهی، سربازان ولایت و پاسداران خون‌های پاک شهدا هستند.

پیام حاکیست: همانان که با عشق و ایثار با تاسی به مکتب سید و سالار شهیدان، برای رضای حق تعالی و سربلندی نظام اسلامی به مسلخ عشق روانه شدند و اعضا و جوارح خویش را فدا کردند و سال‌ها بر رنج مجروحیت صبر نمودند و به این جانبازی‌ها و شهادت‌ها افتخار و استقامت ورزیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه خاطرنشان شده است: شهادت راه اولیا الهی است، اما فقدان این گل‌های گلزار صبر و ایثار، این سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، موجب ماتم و اندوه فراوان است، و البته که بر این مشیت الهی جز سر تسلیم نمی‌توان فرود آورد.

در پایان آمده است: شهادت جانباز سرافراز  مصطفی محمدی سراجه را به خانواده ایثارگر تعزیت و تسلیت عرض نموده، علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) را برای ایشان و برای بازماندگانشان صبر جمیل را از خداوند متعال مسالت دارم.

مصطفی محمدی سراجه جانباز ۷۰ درصد شامگاه دوم آذرماه جاری بر اثر سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد و به همرزمان شهیدش پیوست.

وی اردیبهشت‌ماه ۱۳۶۷ در غرب کشور بر اثر موج انفجار و ترکش از ناحیه کمر، پهلو و پا مجروح شد.

محمدی سراجه همچنین در تیرماه همان سال از ناحیه پهلوی راست و شکم دچار مجروحیت شد.

پیکر پاک این جانباز شهید امروز تشییع و در گلزار شهیدان علی‌بن‌جعفر (ع) قم، به خاک سپرده شد./

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران قم جانباز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران قم جانباز بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران قم جانباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست

به گزارش قدس خراسان، حسین جمشیدی اظهار کرد: این جانباز ۷۰درصد به عنوان نیروی وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سال ۶۵ در جریان عملیات کربلای چهار بر اثر بمباران شیمیایی دشمن بعثی به فیض جانبازی نائل شده بود.

فرماندار تربت جام ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید پاسبان فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت از ساعت ۹صبح از محل تیپ ۳۸ زرهی ارتش تا میدان حضرت ولیعصر(عج) بر دستان اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایتمدار، امامان جمعه و جماعات، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، رزمندگان، همرزمان و بستگان شهید تا بهشت نبی(ص) تربت جام برگزارخواهد شد.

وی گفت: پس از اقامه نماز، پیکر شهید در قطعه شهدای آرامستان بهشت نبی (ص) آرام خواهد گرفت.

جمشیدی از همه مردم شهیدپرور تربت جام دعوت کرد برای تجلیل و تکریم از مقام و جایگاه شهید پاسبان در این محفل شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی