Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین و باشگاه ناپولی، یک سال پیش در چنین روزی در سن ۶۰ سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت.

لوئیجی ده‌ماگیستریس، شهردار ناپل اعلام کرد نام ورزشگاه خانگی ناپولی از سن‌پائولی به ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا تغییر خواهد کرد. حالا در اولین سالگرد درگذشت اسطوره باشگاه ناپولی، نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» خبر داد که قرار است مجسمه دیگو مارادونا امروز بیرون از ورزشگاه خانگی ناپولی واقع در شهر ناپل نصب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارادونا بین سال‌های ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۱ برای آبی‌پوشان ناپل بازی می‌کرد. اسطوره فقید فوتبال آرژانتین که چهره‌ای محبوب بین هواداران ناپولی بود، به این تیم برای کسب دو قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا، یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا و یک قهرمانی در جام یوفا کمک کرد.

بیشتر بخوانید

مارادونا بدون قلب دفن شده است!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مارادونا ناپولی ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد

عملکرد ضعیف ناپولی در این فصل با وجود تعویض مربی بهبود پیدا نکرد و مدیران این باشگاه به دنبال یافتن مربی بزرگی بودند که بتواند آنها را بار دیگر به روز‌های خوب فصل گذشته برگرداند.

یکی از نام‌هایی که در چند هفته اخیر بار‌ها و بار‌ها در کنار نام این باشگاه به گوش رسید، آنتونیو کونته بود. این مربی ایتالیایی پس از قطع همکاری با تاتنهام در بهار سال گذشته هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته و در این مدت مشغول استراحت بود.

اما حالا به نظر می‌رسد که او بار دیگر قصد دارد به دنیای مربیگری برگردد و رسانه‌های ایتالیایی مانند خبر داده‌اند که مذاکرات از چند هفته قبل آغاز شده است و دو طرف بالاخره برای امضای قرارداد با یکدیگر به نتیجه رسیده‌اند

گفته می‌شود که کونته قراردادی سه ساله با دستمزد سالانه ۶.۵ میلیون یورو با ناپولی امضا کرده و قرار است پس از پایان فصل جاری بلافاصله به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شود و کارش را در شهر ناپل آغاز کند تا بتواند اردوی پیش فصل خوبی برای بازیکنانش در نظر بگیرد.

یکی از شروط مهم کونته برای امضای قرارداد با ناپولی این بوده است که اورلیو دی لورنتیس به صورت مستقیم در مسائل مربوط به ترکیب و تاکتیک تیم و به صورت کلی مسائل فوتبالی دخالت نداشته باشد و رییس این باشگاه هم این شرط را پذیرفته است. 

منبع: ورزش سه

tags # ناپولی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم