Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@22:52:53 GMT

دیدار باقری با وزیرخارجه کویت

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۴۶۲۷

دیدار باقری با وزیرخارجه کویت

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران برای توسعه روابط همه جانبه با کویت برنامه دارد و از این رو امیدوار است تا ظرفیت های تعامل میان کشور بویژه کمیسیون مشترک ایران و کویت هرچه سریعتر فعال شود.

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی وزارت خارجه جمهور اسلامی ایران بعد از ظهر امروز پنج شنبه با وزیر خارجه کویت دیدار و گفتگو کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که با حضور قائم مقام وزیر و معاونان وزارت امور خارجه کویت و کاردار سفارت کشورمان در کشور متوقف فیه برگزار شد ، شیخ احمد ناصر المحمد الصباح ضمن ابلاغ پیام سلام و تحیت امیر و مقامات عالی رتبه کویت به مقام معظم رهبری و رییس جمهوری ایران بر اهمیت گسترش روابط دوجانبه در همه زمینه ها و قدردانی از مواضع دوستانه جمهوری اسلامی ایران نسبت به کویت و دیگر کشورهای منطقه تأکید کرد .

به گزارش سفارت ایران در کویت ، شیخ احمد الصباح در این دیدار پیوندهای تاریخی و ناگسستنی دو کشور را مهم و ریشه دار توصیف و ابراز امیدواری کرد تعامل میان دو کشور بیش از پیش ارتقا پیدا کند .

در این دیدار علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان نیز تصریح کرد : دولت جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط همه جانبه با کویت برنامه دارد و از این رو امیدوار است تا ظرفیت های تعامل میان کشور بویژه کمیسیون مشترک ایران و کویت هرچه سریعتر فعال شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ایران کویت علی باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی به صدور حکم اعدام برای توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی و یکی از متهمان ناآرامی‌های سال ۱۴۰۲ ایران، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: "ما بار دیگر استفاده حکومت ایران از حکم اعدام به عنوان ابزاری برای سرکوب حقوق بشر و آزادی‌های اساسی مردم را محکوم می‌کنیم. ما همچنان گزارش‌های مربوط به وضعیت توماج صالحی را از نزدیک دنبال می‌کنیم".

وی افزود: "ابزار‌های مختلفی برای اعمال فشار بر حکومت ایران به منظور مقابله با «نقض جدی و فاحش حقوق بشر» وجود دارد".


دیگر خبرها

  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • باقری: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی