Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالغفور حوت  فرماندار کنارک  اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع آتش‌سوزی در بزرگترین کارخانه لنج‌سازی کشور در بندر کنارک و وجود تعداد قابل توجهی لنجِ در حال تعمیر و لنج‌های متعدد در حال ساخت و وجود مواد شیمیایی برای تولید، با قید فوریت تمامی خودرو‌های آتش‌نشانی شهرستان به محل اعزام و اقدام به اطفای حریق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به اینکه نوع این لنج‌ها فایبرگلاس بوده عملیات اطفای حریق به سختی انجام شد و آتش نشانان سخت کوش ابتدا محل را ایمن کردند تا از نفوذ زبانه‌های آتش به سایر لنج‌ها و کارگاه‌های تولید و انبار مواد اولیه جلوگیری کنند.

حوت ادامه داد: در این عملیات تمامی خودرو‌های آتش‌نشانی و آتش نشانان از شهرستان چابهار، پایگاه‌های دریایی و هوایی حضور داشتند و تانکر‌های آبرسان شهری به صورت خودجوش آب مورد نیاز خودرو‌های آتش نشانی را تامین کردند.

فرماندار کنارک با اشاره به اینکه ۸۰ درصد صیادان و شناور‌های صیادی منطقه بلوچستان متعلق به این شهرستان هستند، افزود: خوشبختانه این حریق تلفات جانی در پی نداشت و علت حادثه از طریق نیرو‌های متخصص و مرتبط از همان ابتدای حادثه در دست بررسی است.

گفتنی است، ۵۰ آتش‌نشان با کمک مردم و ۱۵ خودروی آتش‌نشانی پس از ۲ ساعت تلاش این آتش‌سوزی را مهار و از ورود خسارات میلیاردی به این کارخانه جلوگیری کردند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی لنج صیادی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌ سوزی در کارخانه صنایع نظامی در برلین آلمان

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • آتش‌ سوزی در کارخانه صنایع نظامی در برلین آلمان
  • فیلم/ آتش‌سوزی در کارخانه صنایع نظامی «دیل» در برلین
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج