Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، میزبانی کشور مغرب از وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را محکوم و اعلام کرد که استقبال از قاتلان و تروریست های صهیونیست در هر کشور عربی و مسلمانی، خنجر زدن از پشت به ملت فلسطین شمرده می شود.

به گزارش برنا، به گزارش شبکه خبری المنار، این جنبش روز پنجشنبه در بیانیه ای یادآورشد که استقبال از بنی گانتس تروریست و قاتل کودکان و طراح جنگ ها، در کشور مغرب و بستن قراردادهای نظامی میان مغرب و دشمن جنایتکار صهیونیستی را به شدت محکوم می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهاد اسلامی افزود: انعقاد توافقنامه های نظامی با دشمن صهیونیستی و ائتلاف با آن و استقبال از رهبران این رژیم در مغرب یا هر کشور عربی دیگری، به منزله تشویق آن و مشارکت با رژیم اشغالگر برای دشمنی پیاپی علیه ملت و سرزمین فلسطین و هدف قراردادن مسجد الاقصی است.

این بیانیه تاکید کرد که دشمن صهیونیستی از این دیدارها و عادی سازی روابط برای مشروعیت بخشیدن به اشغالگری ظالمانه سرزمین فلسطین استفاده  می کند.

بیانیه از مردم مغرب خواسته است با صدای بلند مخالفت خود را با  سفر وی اعلام کنند و خواستار لغو ائتلاف کشورشان با دشمن صهیونیستی و خروج از تمامی توافقنامه های نظامی ای شوند که خیانت به آرمان فلسطین، قدس و مسجد الاقصی شمرده می شود.

«بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی سه شنبه شب - در سایه واکنش‌های خشمگین مردمی و سیاسی - در نخستین  سفر در نوع خود وارد مغرب شد. گانتس اولین وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بوده که در سفری رسمی وارد مغرب شده است.

از سوی دیگر شهروندان مغربی و نهادهای مردم نهاد و حامی ملت فلسطین در این کشور خشم خود را نسبت به سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به مغرب ابراز و عادی سازی روابط با این رژیم را محکوم کردند.

   

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کودکان جنگ فلسطین مسجد رژیم صهیونیستی خشم جنبش جهاد اسلامی فلسطین وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است

یکی از اعضای جنبش حماس تاکید کرد که دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک بوده و مسئولیت آن با رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا است.

به گزارش ایسنا، یکی از رهبران ارشد جنبش حماس در اظهاراتی تاکید کرد که «دستور تخلیه رفح از سوی اسرائیل تحولی خطرناک است و پیامدهایی به همراه خواهد داشت.»

وی در گفت‌وگو با رویترز خاطرنشان کرد: در کنار رژیم اشغالگر، دولت آمریکا مسئول این تروریسم است.

پیش از این یو آو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی آغاز تخلیه ساکنان از مناطق شرقی رفح با لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا تلفنی گفت‌گو کرد.

گالانت در این گفت‌وگوی تلفنی به آستین گفت که اقدام نظامی در رفح به دلیل مخالفت حماس با پیشنهاد واسطه‌ها برای ایجاد آتش‌بس امری ضروری است.

طبق گزارش هاآرتص، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که جنبش حماس تمام پیشنهادها را نمی‌پذیرد و این امر به معنای آغار حمله نظامی در رفح است.

اخیرا رادیو ارتش اشغالگر گزارش داد که ارتش پیش از حمله زمینی، تخلیه ساکنان مناطق شرقی شهر رفح در جنوب نوار غزه را آغاز کرده است.

رویترز به نقل از رادیو ارتش اشغالگر گزارش داد که تخلیه به سمت اردوگاه‌های خان یونس و المواصی در جنوب نوار غزه در حال انجام است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد تصمیم برای آغاز تخلیه رفح شب گذشته در جلسه کابینه گرفته شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عضو حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند
  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
  • بلینکن: اسرائیل هنوز جان غیرنظامیان رفح را تضمین نکرده است
  • هیات حماس به قاهره می رود