Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:03:38 GMT

توقف عملیات مزایده ۶۴ واحد تولیدی در مازندران

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۵۱۷۷

توقف عملیات مزایده ۶۴ واحد تولیدی در مازندران

ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران از جلوگیری از مزایده ۶۴ واحد تولیدی در استان با اختیارات و پیگیری‌های قضائی و مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری، اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۱۲ پرونده واحد تولیدی به ستاد اقتصاد مقاومتی ارجاع شده است که از این تعداد ۹۱ پرونده رسیدگی و تاکنون مشکلات و موانع ۶۴ واحد تولیدی برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری استان مازندران درادامه اظهار کرد: دستگاه قضایی استان به نوبه خود تمام تلاش و اهتمام خود را در جهت حمایت از تولید ورفع موانع ومشکلات پیش روی تولیدکنندگان می‌کند و هرچه بخش تولید در استان فعال‌تر باشد به همان میزان رونق اشتغال در مازندران افزایش پیدا می‌کند و این امر در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و سالم‌سازی آن بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: امیدواریم در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مانع زدایی ازمسیر تولید، شاهد توسعه تولید و اشتغال و شکوفایی اقتصادی در استان مازندران باشیم، دستگاه قضائی استان  نیزاز تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل خود برای سرمایه گذاری‌های سالم و مشروع که چرخ‌های تولید استان را به حرکت در می‌آورند حمایت و در مقابل با فساد اداری و رانت خواری برخورد قاطعانه می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دادگستري واحدهای تولیدی واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: فرصت یک ماهه واحد‌های تولیدی متقاضی شرکت در فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد از خرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و واحد‌ها می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.
علی داودی افزود: متقاضیان برای آگاهی از شرایط انتخاب و شرکت در این فرآیند به سایت اداره کل استاندارد استان به آدرس khz.inso.gov.ir مراجعه کنند.
وی با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم به تشویق و تقدیر از واحد‌های نمونه استاندارد در راستای رشد تولید پویا مطابق با بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی اشاره کرد و اظهار کرد:  واحد‌های نمونه استانی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، صرفاً یک بار نمونه برداری و دو مرتبه بازرسی جامع سالیانه از فرایند تولید آنها انجام می‌شود که کاهش هزینه‌ها را در پی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان