Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:54:13 GMT

۳۶ گروه جهادی عازم مناطق محروم شهرستان فردوس شدند

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۵۲۲۷

۳۶ گروه جهادی عازم مناطق محروم شهرستان فردوس شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد فاطمی نسب شامگاه پنج شنبه در مراسم اعزام این گروه‌های جهادی با تشریح عملکرد جهادگران بسیج از هفته بسیج سال گذشته تا کنون افزود: این شهرستان ۱۰۲ گروه جهادی پای کار دارد که طی هفته بسیج ۳۹ گروه فعالیت خود را شروع و امروز نیز ۳۶ گروه دیگر به مناطق محروم روستایی و شهری اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ساخت و بهسازی ۲۵ حمام، ۲۸ سرویس بهداشتی، ۹ آشپزخانه، رنگ آمیزی ۱۳ مدرسه و مرمت و بهسازی ۳۴ خانه محرومین را از مهمترین فعالیت‌های گروه‌های جهادی در یکسال گذشته برشمرد و گفت: توزیع ۴ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ۲۷۰ نفر، ساخت و مرمت ۷۵۰ متر طول کانال آب، اعزام ۲۰ گروه تخصصی و ۲۰ گروه مشاوره به روستاها، فعالیت ۱۸ گروه پزشکی، برگزاری ۲۳ کارگاه اقتصاد مقاومتی و یاری رساندن به بخش بهداشت و درمان در خصوص مقابله با ویروس کرونا از دیگر فعالیت‌های این گروه‌ها بوده است.

فاطمی نسب تاکید کرد: بسیجیان شهرستان فردوس آماده خدمات رسانی در تمام زمینه‌ها هستند و به صورت داوطلبانه و کاملاً افتخاری تا کنون به یاری محرومین جامعه شتافته‌اند.

فرماندار فردوس نیز شور و نشاط بسیجیان در خدمت رسانی به مردم را نشان از تقویت روحیه بسیجی در آنها دانست و تاکید کرد: تا زمانی که این روحیه در میان مدیران و مردم باشد بر تمام مشکلات غلبه پیدا خواهیم کرد.

حمید حلاج مقدم بسیجیان را پرچم داران خدمت رسانی به مردم دانست که به صورت افتخاری و در کمال گمنامی به محرومین خدمت می‌کنند.

در این مراسم همچنین حمید رضا اکبری به عنوان مدیر جدید بسیج سازندگی سپاه شهرستان فردوس معرفی و از خدمات سید مسعود کریم زاده تقدیر شد و گروه‌های جهادی با بدرقه مردم و مسئولان عازم نقاط مختلف شهری و روستایی شدند.

کد خبر 5360884

منبع: مهر

کلیدواژه: گروههای جهادی فردوس سپاه انصار الرضا ع خراسان جنوبی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا گرگان بارش باران آلودگی هوا زلزله تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم است، گفت: تلاش بسیار خوبی در این دوره انجام شده است تا شهر از تقسیم‌بندی مناطق محروم و مناطق برخوردار خارج و متوازن شود و تعادل و آرامش روانی برای مردم به وجود آید.

علیرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، با گرامیداشت روز شوراها و با اشاره به اهم وظایف شوراها در شهرها اظهار کرد: شوراها وظیفه برنامه‌ریزی برای شهرداری را به عهده دارند و علاوه بر انتخاب شهردار، بر حسن اجرای برنامه‌های تصویب شده و فعالیت‌های شهرداری نظارت دارند.

وی افزود: شورای شهر در دو نوبت برای انتخاب بهترین گزینه برای تصدی عنوان شهردار اقدام کرده است که در نوبت اول از میان گزینه‌های پیش‌رو یک نفر فرد با رأی اکثریت شورا به شهرداری کرمان راه پیدا کرد و پس از آن در نوبت دوم وقتی به گزینه مناسب‌تر بومی رسیدیم، شهردار جدید را انتخاب کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه در حال حاضر و به لطف خدا شهرداری وضعیت مناسب‌تری گرفته است، تصریح کرد: وظیفه شورا برنامه‌ریزی برای شهرداری و نظارت بر حسن انجام کارهای شهرداری است که در برنامه‌ریزی، جذب و اصلاح درآمدها، حفظ درآمدها و منابع شهرداری و کنترل هزینه‌ها مدنظر شورای شهر قرار دارد که به لطف خدا به میزان مطلوبی انجام شده است و به توزیع متوازن و متعادل هزینه‌ها در سطح شهر تأکید داریم.

وی با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم است، گفت: تلاش بسیار خوبی در این دوره انجام شده است تا شهر از تقسیم‌بندی مناطق محروم و مناطق برخوردار خارج و متوازن شود و تعادل و آرامش روانی برای مردم به وجود آید.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان در تشریح برنامه‌های آتی شورا بیان کرد: موضوعات فرهنگی و ترویج فرهنگ شهروندی، آبادانی شهر از طریق اجرای آسفالت، پیاده‌روسازی، جدول‌گذاری و اصلاح ترافیک و اصلاح معبرها برای ترافیک روان از اهم مواردی است که باید به آن‌ها توجه شود.

وی یادآور شد: طرح پایه و اساسی مدیریت شهری در دوره ششم شورا، خارج کردن برخی مشاغل از محدوده مناطق مسکونی شهر است تا ضمن کاهش بار ترافیکی، خدمت رسانی مناسب به مردم و این مجموعه‌ها نیز فراهم شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه نمره شما در سال سوم شورا به خودتان چند است، خاطرنشان کرد: خدمت ما در مقابل لیاقت بی‌نهایت مردم اندک است و هر چه خدمت کنیم، باز هم کم است، از این رو به خودم نمره خوبی نمی‌دهم.

کد خبر 748640

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین