Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان از برگزاری نشست رئیس جمهور با مجامع نمایندگان سه استان گیلان، مازندران و گلستان در تهران خبر داد. حجت الاسلام محمد صفری رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان از برگزاری نشست رئیس جمهور با مجامع نمایندگان سه استان شمالی کشور خبر داد و اظهار داشت: ظهر امروز مجامع نمایندگان سه استان گیلان مازندران و گلستان با رئیس جمهوری نشستی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه مشکلات استان گیلان برای طرح و پیگیری احصا شده، افزود: در این نشست در خصوص مشکلات و معضلات احصا شده سه استان شمال کشور بحث و تبادل‌نظر خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه مجموع چالش‌ها و راهکار‌های برون‌رفت استان از معضلات و چالش‌ها تهیه و تدوین شده است، گفت: این مجموعه آماده‌شده تقدیم رئیس‌جمهور می‌شود تا برای حل این مشکلات دستوراتی ارائه شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات استان‌های شمالی تنها با مساعدت و نگاه مثبت شخص رئیس‌جمهور رفع خواهند شد، تصریح کرد: امیدواریم هم در حوزه تأمین منابع مالی و هم در دیگر حوزه‌ها از ظرفیت رئیس‌جمهور در رفع چالش‌ها و مشکلات استان‌های شمالی از جمله گیلان استفاده شود.

منبع: فارس

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: نمایندگان نمایندگان مجلس نمایندگان کارگری نمایندگان برتر مجامع نمایندگان استان گیلان رئیس جمهور سه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه

رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد این کشور روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل به دلیل «داشتن یک دولت نسل کش» قطع می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، گوستاو پترو رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد این کشور روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل به دلیل «داشتن یک دولت نسل کش» قطع می‌کند.

وی طی یک سخنرانی با بیان اینکه از دوم می (13 اردیبهشت) مراودات دیپلماتیک با اسرائیل قطع می شود، تاکید کرد: اگر فلسطین بمیرد، انسانیت هم می‌میرد.

پترو در ادامه گفت که فلسطین و غزه را معادل مقاومت می داند.

نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در مغرب هم تعطیل شد

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است
  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت