Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:24:33 GMT

تامین زمین برای اجرای قانون جهش مسکن در مازندران

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۵۳۰۸

تامین زمین برای اجرای قانون جهش مسکن در مازندران

ایسنا/مازندران معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: با توجه به ابلاغیه ریاست جمهور جهت ساخت یک میلیون مسکن در سال، تامین زمین جهت اجرای این قانون در استان مازندران نیز در دستور کار قرار گرفت. ‎

مهدی رازجویان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه ریاست جمهور جهت ساخت یک میلیون مسکن در سال ، تامین زمین جهت اجرای این قانون در استان مازندران نیز در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استاندار مازندران بر تسریع تهیه زمین و آغاز عملیات اجرایی ساخت مسکن تاکید دارد، افزود: جهت اجرای قانون جهش مسکن، ۵۰۰ هکتار زمین توسط منابع طبیعی شرق استان در اختیار اداره کل راه و شهرسازی قرار داده شده و به زودی ۲۵۰۰ هکتار دیگر نیز اختصاص خواهد یافت.

رازجویان افزود: منابع طبیعی غرب استان نیز دو منطقه را مشخص کرده که نیاز است جهت تامین زمین تلاش بیشتری داشته باشد.

رازجویان تاکید کرد: اگر ادارات کل منابع طبیعی شرق و غرب استان بتوانند زمین‌های مورد نظر را تامین کنند، آنوقت با در اختیار گذاشتن این زمین‌ها به راه و شهرسازی، در استان مازندران بیش از آنچه که مدنظر است، زمین جهت اجرای قانون جهش مسکن تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: جهت تسریع و تخفیف صدور پروانه ساخت نیز به شهرداری‌ها تاکیدات لازم انجام شده است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی طرح جهش مسکن تامین زمین جهت اجرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید بیکی ظهر پنجشنبه در آئین قرعه کشی و واگذاری زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود اظهار کرد: بیش از ۲۳ سال امکان استفاده از ظرفیت‌های مسکن حمایتی در شهر ملک‌آباد وجود نداشت که با توجه و پیگیری‌های انجام شده در دولت سیزدهم این امر با الحاق ۲۳ هکتار زمین به اراضی این شهر محقق شد.

بخشدار بخش احمدآباد شهرستان مشهد افزود: تا کنون این زمین‌های برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به ۶۰۰ متقاضی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه اولین مرحله از قرعه کشی و واگذاری زمین برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود سال ۱۴۰۰ انجام شد اظهار کرد: با توجه به ظرفیتی که از قبل در این شهر شناسایی شده بود اراضی مورد نیاز از همان ابتدای دولت در این شهر آماده بود.

بیکی افزود: بیش از ۲۵۰۰ قطعه زمین در شهر جدید بینالود برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیش بینی شده است.

کد خبر 6088673

دیگر خبرها

  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • تامین ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش