Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، احمد محمدی؛ جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه شامگاه امروز در همایش «تبیین جایگاه ایثار و شهادت و خدمات بسیج» که با همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه و با حضور علما، روحانیون و ائمه جمعه و جماعات اهل سنت این استان در شهرستان روانسر برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان برای رسیدن به اهدافی همانند از بین بردن وحدت و امنیت کشور دست به هر توطئه و فتنه ای می زنند زیرا استمرار انقلاب اسلامی منافع استکباری و استعماری آن را از بین برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: دشمنان اسلام مترصد کوچکترین اشتباه و بی بصیرتی در بین مسلمین هستند تا وحدت و انسجام آنان را تحت الشعاع قرار دهند از همین رو به عینه در سال های اخیر شاهد تلاش های بسیاری از سوی دشمنان برای از بین بردن امنیت ملی کشورمان بوده و هستیم.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: یکی از راههای دشمنان برای از بین بردن یکپارچگی و وحدت در کشور، دامن زدن به اختلافات نسلی، مذهبی و طبقاتی است.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد جنگ رسانه ای و تبلیغاتی گسترده ای از سوی دشمنان برای ایجاد شکاف بین مسلمین و تضعیف وحدت جهان اسلام هستیم، بیان داشت: دشمنان با ظرافت و برنامه ریزی های بسیار دقیق و نیز با استفاده از عناصر خودفروخته داخلی و خارجی به دنبال رسیدن به آرمان خود که همان ایجاد تفرقه در بین مسلمین بوده، همواره در تلاش هستند.

جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه خاطرنشان کرد: بسیج و کارنامه 4 دهه فعالیت آن نشان داده است که این نیروی مردمی و انقلابی همواره در راستای اقتدار و افزایش ضریب امنیت و وحدت در کشور حرکت می کند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: احمد محمدی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان، با توجه به اتمام زمان مأموریت حجت الاسلام مطهری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته، حجت‌الاسلام حمید افتخاری به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان معرفی شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام افتخاری از اساتید حوزه علمیه و امام جمعه صالح آباد است.

کد خبر 6095020

دیگر خبرها

  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • دشمنان در صدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • «وعده صادق» معادلات پوچ صهیونیست‌ها را به‌هم زد
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد