Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حمزه کاشانی مسئول روابط عمومی قرارگاه لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه (ع) گفت: مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ نیروی زمینی ارتش به میزبانی لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه (ع) از دوم آذر با حضور ١٩٧ ورزشکار در قالب ٣٣ تیم آغاز شد و امشب پایان یافت.

او افزود: در پایان این مسابقات تیم هوانیروز نزاجا از تهران به مقام نخست دست یافت و گروه ٤٠١ مخابرات تهران نیز دوم شد؛ تیم‌های تیپ ٣٧٧ شهید حبرانی مشهد و تیپ ٤٠ سراب نیز به صورت مشترک سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی قرارگاه لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه (ع) ادامه داد: تیم‌های برتر این مسابقات به مسابقات پاورلیفتینگ ارتش راه یافتند.

انتهای پیام//ص.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاورلیفتینگ ارتش جمهوری اسلامی ایران ورزش و جوانان نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در پایان رقابت‌های تپانچه بادی رده سنی بزرگسالان، مینا قربانی از همدان، مهسا نیک‌نفس از اصفهان و زهرا صفری از تهران عناوین نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در پایان رقابت‌های تفنگ بادی رده سنی بزرگسالان هم فرشته قدرتی از همدان، آیسان منصور از آذربایجان غربی و حسنی توتونچی از خوزستان در رده‌های نخست تا سوم ایستادند.

مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد بانوان کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور