Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسحاق شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با اقدام بازرسی کل استان بوشهر صدور حکم قطعی از سوی دادگاه تجدید نظر برای دو کارمند یکی از شرکت‌های نفتی دولتی مستقر در عسلویه به سه و دو سال حبس صورت گرفت.

مدیر کل بازرسی استان بوشهر افزود: در راستای نظارت بازرسی کل استان بر عملکرد شرکت‌های نفتی مستقر در عسلویه، جرایم و تخلفات دو نفر از کارکنان به اتهام تضییع اموال دولتی و ایجاد تعهدات مازاد بر اعتبار کشف و به مراجع قضائی معرفی شدند،

وی گفت: پس از رسیدگی مرجع قضائی حکم قطعی مبنی بر ۳ و ۲ سال حبس متهمان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5360875

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر زندان سازمان بازرسی کل کشور هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا گرگان بارش باران آلودگی هوا زلزله کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، خانواده مرحوم علیرضا شجاعی‌راد، پس از فوت فرزندشان، در یک اقدام خداپسندانه با اهدای کلیه‌ها، چشم‌ها و برخی از بافت‌ها و نسوج از قبیل: دریچه‌ی قلب، مغز استخوان و... وی به بیماران متقاضی موافقت کردند.

مرکز تحقیقات پزشکی قانونی تهران اعلام کرد، اهدای اعضای بدن این مرحوم به زندگی چندین بیمار نیازمند به پیوند عضو و مغز استخوان جانی دوباره بخشید.

مرحوم علیرضا شجاعی‌راد متولد ۱۳۶۶ بود و از سال ۱۳۸۷ به عنوان متصدی تجزیه و ثبت مرسولات در مرکز تجزیه و مبادلات شرکت ملی پست مشغول خدمت بود. او متاهل و دارای یک فرزند هشت ساله است.

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی