Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا دکتر میرهاشم موسوی شامگاه پنجشنبه پس از بازدید از شعبه تامین اجتماعی زابل در نشستی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فرماندار زابل اظهارداشت: خدا را شاکرم که در اوایل دوره مسوولیت در سازمان تامین اجتماعی در خدمت یکی از شهرهای مهم و کم‌ برخوردار کشور هستم.
وی سفرهای استانی را یکی از اولویت‌های خود در سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود: در این سفرها مشکلات را از نزدیک می‌بینیم و سعی می‌کنیم که با مشارکت و همفکری و ارزیابی دقیق شرایط بهترین تصمیمات ممکن را برای رفع مشکلات و ارتقای خدمات اتخاذ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه آرامش خاطر و آسایش مردم هدف اصلی سازمان تامین اجتماعی است، گفت: نتیجه نهایی خدمات این سازمان باید بهبود و ارتقای عدالت اجتماعی باشد و اگر در هر حوزه‌ای احساس می‌شود که از عدالت فاصله گرفته‌ایم باید تجدید نظر و ارزیابی مجدد انجام شود.
وی از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: با اختصاصی این مبلغ تمامی بازنشستگان متقاضی وام از این تسهیلات استفاده می‌کنند و کسی پشت نوبت وام نخواهیم داشت.
موسوی ارتقای خدمات درمانی را از دیگر نیازهای بیمه شدگان تامین اجتماعی در سیستان و بلوچستان دانست و گفت: هم‌اینک به دلیل کمبود نیروی متخصص از ظرفیت موجود مراکز درمانی تامین اجتماعی استان به طور کامل استفاده نمی‌شود و امیدواریم توجه و همکاری لازم از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی برای تخصیص نیرو به این مراکز انجام شود.
وی افزود: ما آمادگی داریم که ضریب بالاتری را برای پرداخت به نیروهای متخصصی که در مناطق محروم به بیماران خدمت می‌کنند، اختصاص دهیم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از بررسی شرایط سرمایه‌گذاری بیشتر در سیستان و بلوچستان خبر داد و تصریح کرد: کار گروهی از تامین اجتماعی به این استان سفر خواهند کرد و با همکاری مسوولان استان ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری را بررسی خواهند کرد.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان زابل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان زابل سازمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان زابل سازمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است

  خلیل‌احمد سلامی در دیدار نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر با‌نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: حضور فارغ التحصیلان در عرصه اشتغال به معنی افزایش بهره‌وری تولید است و در این راستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخشی از سهم اشتغال کشور در سال جاری را به اشتغال فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است.

وی افزود: سال گذشته ۳۵ هزار و ۸۴۰ نفر تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان بود که با همکاری بین بخشی، فراتر از این میزان یعنی ۳۸ هزار و ۱۳۴ نفر توانستیم محقق کنیم.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان ادامه داد: از چهارم اردیبهشت و شروع هفته کار و کارگر، ۳۰۰ عنوان برنامه در سراسر سیستان و بلوچستان با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی کارگران و خانواده های این عزیزان اجرا شد.

سلامی افزود: پیرو منویات رهبر انقلاب و با پیگیری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موضوع امنیت شغلی کارگران در حال پیگیری است. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان