Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد که تروریست‌های "تحریر الشام" مواد سمی را برای سازماندهی اقدامات تحریک آمیز علیه دولت سوریه ذخیره کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، مرکز آشتی روسیه در سوریه فاش کرد که تروریست‌های تحریر الشام در ادلب قصد دارند برای متهم کردن ارتش سوریه حملات شیمیایی جدیدی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز در پستی در فیس بوک اعلام کرد که شبه نظامیان تحریر الشام (جبهه النصره سابق) ظروف حاوی مواد سمی را در یک پناهگاه زیرزمینی در نزدیکی شهر سرمدا در استان ادلب ذخیره کرده‌اند.

این مرکز افزود: تروریست‌ها قصد دارند اقدامات تحریک آمیزی را سازماندهی کنند تا به این ترتیب نیروهای دولتی سوریه را به استفاده از سلاح‌های شیمیایی علیه غیرنظامیان متهم کنند.

مرکز آشتی روسیه در سوریه از رهبران گروههای مسلح غیرقانونی خواست دست از این اقدامات بردارند و به دنبال حل و فصل مسالمت‌آمیز باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ادلب مرکز آشتی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم

در حمله موشکی روسیه به مرکزی در بندر اودسا در حاشیه دریای سیاه، ساختمانی که به سبک گوتیک ساخته شده بود و مردم محلی آن را «قلعه هری پاتر» می‌نامند در شعله‌های آتش سوخت و دود سیاه به سمت آسمان بلند شد.

در این حمله موشکی چهار نفر کشته و ۲۸ نفر زخمی شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه