Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غفور راستین مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: سانحه رانندگی ۲ دستگاه تریلی و اتوبوس ساعت چهار و ۳۵ دقیقه بامداد امروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و پنج دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه ۱۰ نفر شامل چهار مرد، چهار زن و ۲ کودک دچار مصدومیت‌های جزئی شدند که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان گلدیس و خاتم الانبیاء نطنز منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

شهرستان نطنز در فاصله ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که به‌دلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.

هشت نفر در یک حمام عمومی زنانه در خمینی‌شهر دچار گازگرفتگی شدند

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین بیان کرد: سوختن ناقص سیستم گرمایش آب در یک حمام عمومی زنانه در شهرستان خمینی‌شهر دیروز موجب مسمومیت تنفسی هشت نفر با گاز مونوکسیدکربن شد.

وی گفت: این حادثه دیروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و دو واحد امدادی به همراه چهار تکنسین فوریت‌های پزشکی به محل اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این حادثه هشت نفر شامل پنج خانم ۳۴ تا ۵۲ ساله و سه کودک پنج تا هشت ساله مسموم و توسط واحد‌های امدادی به بیمارستان شهید اشرفی خمینی‌شهر منتقل شدند.
خمینی شهر در ۱۲ کیلومتری شمال غربی اصفهان واقع شده است.

مو نوکسیدکربن، گازی بی رنگ و بی‌بو موسوم به "قاتل نامرئی" با شروع فصل سرما با آماری گسترده‌تر، اما آرام و بی‌صدا، خانواده‌هایی را عزادار می‌کند و هر سال با آغاز فصل سرما، میزان مسمومیت با CO افزایش می‌یابد.
عمده‌ترین منبع تولید این گاز، سوختن ناقص نفت و گاز است، ولی در اثر احتراق هر نوع ماده سوختنی بویژه در محیط‌های بسته و فاقد اکسیژن، تولید گاز منواُکسید کربن امکانپذیر است.
براساس آمار پزشکی قانونی استان اصفهان در ۶ ماه نخست امسال، آمار تلفات گازگرفتگی افزایش داشته و از ۱۱ فوتی در مدت مشابه سال قبل به ۱۵ فوتی (۱۰ مرد و پنج زن) در ۶ ماه اول امسال رسیده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس اصفهان تصادف رانندگی گازگرفتگی استان اصفهان خمینی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تیبا در محور مورچه‌خورت ۴ مصدوم و یک فوتی داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه ترافیکی واژگونی تیبا ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: این حادثه در محور مورچه خورت به سمت علویجه کیلومتر ۱۰ اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر برای این حادثه تصریح کرد: چهار نفرشامل ۲ نفر آقا، یک نفر خانم و دختربچه ۶ ماهه در این حادثه مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند، تصریح کرد: متأسفانه دختر ۱۸ ساله نیز در این حادثه جان خود را از دست داده است.

کد خبر 6095927

دیگر خبرها

  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • هفت مصدوم و کشته بر اثر برخورد سواری تارا و پراید در بویین میاندشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • برخورد رخ به رخ دو دستگاه پژو در محور بروجن به لردگان هفت مصدوم دربرداشت
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • واژگونی تیبا در محور مورچه‌خورت ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • 3 کشته در سانحه رانندگی محور صوفیان شبستر