Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا مرحبا نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور ایده خوبی است؛ چراکه این اقدام برای مدیران استانی تحرک و انگیزه ایجاد می‌کند.

وی افزود: اینکه فردی در سطح رئیس جمهور پا به رکاب باشد و برود و از نزدیک از استان‌ها بازدید داشته باشد قابل افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حالا که سفرهای استانی به یک سنت تبدیل شده بهتر است به خوبی مدیریت شود و در باره پروژه‌هایی که بناست تا در سفر رئیس جمهور مورد بازدید قرار گیرد و یا در سفر رئیس جمهور به آنها بودجه تخصیص یابد، مطالعات انجام شود و مطالعات میدانی کافی روی آنها صورت گیرد.

مرحبا خاطرنشان کرد: لازم است قبل از سفرهای رئیس جمهور، پروژه‌هایی که دارای ابعاد ملی و تأثیر گذاری در سطح ملی هستند و در سرنوشت مردم منطقه تأثیر گذار هستند، احصا و مشخص شوند تا سفر رئیس جمهور یک سفر مفید برای استانها باشد.

وی افزود: وقتی شخصی در حد و اندازه رئیس جمهور به یک استان سفر می‌کند، باید بهره‌وری‌ها در سطح این سفرها باشد و این سفرها کارایی و اثربخشی در این سطح را داشته باشد و صد البته مردم هم از اینکه مشکلات چند ساله‌شان در سفر رئیس جمهور حل می‌شود، خوشحال خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: غلامرضا مرحبا نماینده مردم آستارا در مجلس سفرهای استانی سفر رئیس جمهور سفرهای استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیس‌جمهور با مردم

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی امشب، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ و پس از بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه یک تلویزیون به صورت زنده درباره آخرین اقدامات و دستاورد‌های دولت و نیز تحولات و رخداد‌های داخلی و خارجی با مردم گفتگو خواهد کرد.


دیگر خبرها

  • دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیس‌جمهور با مردم
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک ملیون شغل عمل کرده است
  • رئیسی:تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ فرآیند تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن اجرایی شده است/گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است