Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:46:37 GMT

مدت زمان دوری ستاره PSG از میادین مشخص شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۶۳۸۵

مدت زمان دوری ستاره PSG از میادین مشخص شد

مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن، به دلیل مصدومیت سه هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می رفت که مارکو وراتی در دیدار مهم پاری سن ژرمن مقابل منچسترسیتی در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشد اما این ستاره ایتالیایی به دلیل مشکل عضلانی این مسابقه که با نتیجه 2-1 به سود تیم انگلیسی پایان یافت را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این هافبک 29 ساله در جریان پیروزی 3-1 پاری سن ژرمن مقابل نانت به به میدان رفته بود که نشان می‌داد مصدومیت لگن او به شکل کامل برطرف شده است؛ این در حالی بود که مارکو وراتی شروع فصل را هم به دلیل آسیب دیدگی زانو از دست داده بود.

 

 

 

 

در همین راستا اکیپ فرانسه گزارشی در مورد مصدومیت جدید وراتی منتشر کرده است. بر این اساس ستاره ایتالیایی از ناحیه چهار سر ران دچار آسیب‌دیدگی شده و حدود سه هفته از میادین دور خواهد بود.

 

گفتنی است وراتی تا کنون در این فصل تنها هشت بازی رسمی در سطح باشگاهی انجام داده است که شش بازی در لیگ یک و دو مسابقه در لیگ قهرمانان اروپا بوده است. همچنین مجموع حضور او در زمین تنها 601 دقیقه بوده است. از طرفی این هافبک ملی پوش دو دیدار اخیر ایتالیا در مقدماتی جام جهانی مقابل ایرلند شمالی و سوئیس را هم از دست داد.

پاری سن ژرمن مارکو وراتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن مارکو وراتی پاری سن ژرمن مارکو وراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین

مصدومیت جدی زانو می تواند دوران حرفه ای بردغجی را تحت تاثیر قرار دهد.

طرفداری | رونی بردغجی، وینگر 18 ساله کپنهاگن که انتظار می رفت در تابستان راهی تیمی بزرگ شود، با مصدومیتی طولانی مدت مواجه شد.

با اعلام باشگاه کپنهاگن، رونی بردغجی دچار پارگی رباط صلیبی شده و با توجه به شدت مصدومیت او انتظار می رود 9 الی 12 ماه از میادین دور باشد. این وینگر 18 ساله به تیم های بزرگی چون بارسلونا، چلسی، یوونتوس و بایرلورکوزن لینک شده بود و حال با این مصدومیت، انتقال احتمالی او به یکی از تیم های بزرگ اروپا را باید منتفی بدانیم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کامنت وینیسیوس جونیور برای جیدون سانچو؛ عجب بازیکنی! / عکس
  • دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم