Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی کاربران هم با ثبت سوژه در سامانه فارس اعلام کرده اند که شرکت‌ های اینترنتی مبالغ بالا از مردم دریافت می‌کنند و خدمات متناسب با قیمت را ارائه نمی دهند.

از این رو به سراغ مقررات فعلی کشور در بخش تعرفه های اینترنت رفته ایم تا ببینیم اساسا در بخش اینترنت ثابت مشترکان باید چه هزینه ای بپردازند و اخذ چه قیمتی قانونی است؟

تعرفه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ثابت ADSL ،VDSL ،Ftth بر اساس تعرفه تعیین شده در مصوبات شماره 222 و 2-222 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات محاسبه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس مصوبه 222 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات؛ ارایه کنندگان خدمات دسترسی به اینترنت پرسرعت ثابت از طریق فناوری های سیمی، سیم مسی و فیبر، باید جداول تعرفه ای خود را مبتنی بر سرعت و به صورت غیر حجمی یا based Connection تنظیم کنند.

تعرفه ها طبق جدول زیر محاسبه می شود:

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قیمت تعرفه اینترنت ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند

به گزارش جماران؛ محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت:

اینکه پس از یک رویه سراسر اشتباه و ناکارآمد که در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و با استدلال حفظ امنیت کنکور طی دستورالعمل مصوب شاک دنبال می‌شد، اینترنت موبایل در محل برگزاری آزمون خاموش و موجبات اختلال گسترده در شبکه ارتباطی شهرها فراهم می آورد و حتی در برهه ای برخی مسئولین دولت سیزدهم در برنامه های تلویزیونی سخن از محدودیت‌های گسترده تر بر اینترنت در روزهای برگزاری آزمون می‌کردند، بالاخره در سال جاری این رویه اشتباه کنار گذاشته شد، خبر نیکویی است .

کاش در سایر سیاست‌های ضدیت با اینترنت هم تجدید نظر کنند؛ مردم خوبی ها را ارج خواهند نهاد.

دیگر خبرها

  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید