Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «۱۹۱۷» یکشنبه ۷ اذر در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی «۱۹۱۷» یک فیلم حماسی جنگی انگلیسی است که یکشنبه ۷ اذر در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و با حضور کورش جاهد کارشناس و منتقد سینما، نقد و بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این فیلم که تحسین منتقدان را به همراه داشته و بسیاری از آن‌ها ۱۹۱۷ را یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ می‌دانند، به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی سام مندس ساخته شده است. به گفته‌ی سام، بخشی از داستان این فیلم براساس وقایعی که پدربزرگش، آلفرد مندس برای او تعریف کرده نوشته شده است.

در ۱۹۱۷، جورج مکای و دین چارلز چپمن به عنوان بازیگران اصلی و مارک استرانگ، اندرو اسکات، ریچارد مدن، کالین فرث وبندیکت کامبریچ به عنوان بازیگران نقش مکمل در ۱۱۹ دقیقه به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم روایت دو سرباز جوان بریتانیایی در جنگ جهانی اول است که باید یک پیام بسیار مهم را به دیگر سربازان برسانند تا در دام حمله‌ی آلمان‌ها نیفتند و... ۱۹۱۷ یک فیلم جنگی بسیار زیبا و یک شاهکار فنی است که یک ماموریت عجیب و غریب را به یک هیجان اکشن تبدیل می‌کند. نکته‌ی جالب اینجاست که این فیلم تنها در دو شات فیلمبرداری شده است؛ یکی در طول روز و یکی هنگام غروب خورشید.

علاقمندان می‌توانند برای حضور دراین نشست یکشنبه ۳۰ آبان ماه ساعت ۱۸ به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند. همچنین اطلاعات فیلم‌های باشگاه فیلم تهران، هر هفته در اینستاگرام فرهنگسرای ارسباران به آدرس farhangsara_arasbaran در اختیار مخاطبان محترم قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهنگسرای ارسباران سام مندس فرهنگسرای ارسباران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت

روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت

روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه

دیگر خبرها

  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • درخواست بهسازی و مرمت راه عشایری قره داغ اهر ارسباران
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر