Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فرزین فرشاد، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج با بیان این که در حال حاضر ۲۱ سامانه فعال ثبت تخلف در شهر کرج دارای کد جریمه هوشمند ثبت تخلف رانندگی هستند، گفت: تاییدات لازم از سوی پلیس راهور کشور برای ۲۱ سامانه مذکور اخذشده است.

او افزود: این سامانه‌ها به‌صورت کاملاً هوشمند و بدون دخالت عامل انسانی تخلفات سرعت غیرمجاز و خودروهای فاقد معاینه فنی را در سطح معابر شهری رصد، ثبت و اعمال قانون می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: جزئیات دقیق تخلفات ثبت‌شده درآن‌واحد برای پلیس راهور ارسال می شود تا ضمن ثبت در سوابق رانندگان متخلف، جریمه تعیین‌شده برای این افراد نیز لحاظ شود.

او با اشاره به جریمه بیش از ۴۵۰ هزار خودرو فاقد معاینه فنی از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح معابر شهر کرج، افزود: به‌طور میانگین و ماهانه بیش از ۵۰ هزار خودرو فاقد معاینه فنی در کرج اعمال قانون می‌شوند.

فرشاد: از زمان آغاز فعالیت سامانه‌های ثبت سرعت غیرمجاز در شهر کرج تاکنون ۳ هزار جریمه ثبت تخلف سرعت به‌صورت هوشمند اعمال قانون شده است.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت تخلف دوربین ثبت تخلف ثبت تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 

علیرضا حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با شکایت شاکی خصوصی پرونده گرانفروشی یک واحد صنفی کالارسان رسیدگی شد.

وی افزود: پس از بررسی مستندات و شواهد، تخلف انتسابی متصدی دفتر شرکت ارسال کالا محرز و متخلف محکوم به بازگرداندن حق شاکی و پرداخت ۸۰ میلیون تومان جزای نقدی شد.

حسن پور گفت: دفاتر حمل بار باید بر اساس مقررات و نرخ‌نامه مصوب کار کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، دریافت وجه بیش از نرخ مصوب، صادر نکردن فاکتور و درج نکردن نرخنامه با واحد صنفی برخورد می‌شود.

شهروندان می‌توانند تخلفات صنفی را از سامانه ارتباطی www.tazirat ۱۳۵.ir یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد