Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فدرال امور اقتصادی پاکستان از نیاز این کشور به ساخت مخازن ذخیره‌سازی گاز طبیعی مایع (LNG) توسط شرکت‌های روسی خبر داد.

به گزارش مشرق؛ به نقل از خبرگزاری تاس، عمر ایوب خان، وزیر فدرال امور اقتصادی پاکستان روز پنجشنبه در گفتگو با تاس اعلام کرد که این کشور نیاز به ساخت مخازن ذخیره‌سازی گاز طبیعی مایع (LNG) دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این یک حوزه سرمایه گذاری امیدوارکننده است و می تواند به ویژه از سوی شرکت های روسی مورد توجه قرار گیرد.

این وزیر پاکستانی در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر، هیچ تاسیسات ذخیره سازی گاز LNG در پاکستان وجود ندارد. این یکی دیگر از فرصت های سرمایه گذاری امیدوارکننده است.

وی در این گفتگو افزود: در حال حاضر، کشتی‌های دارای گاز LNG بلافاصله این گاز را به لوله پمپ می‌کنند و جایی برای ذخیره آن وجود ندارد. ما در حال بررسی گزینه‌های مختلف هستیم.

ایوب خان گفت: یکی از این موارد ذخیره‌سازی 100 تا 200 میلیون فوت مکعب گاز است. بنابراین شرکت‌های روسی نه تنها می‌توانند گاز پاکستان را تامین کنند، بلکه در ساخت تأسیسات ذخیره‌سازی LNG نیز مشارکت داشته باشند.

این مقام ارشد پاکستان از شرکت تامین کنندگان گاز روسیه در یک مناقصه بر مبنای رقابت استقبال کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو روسیه پاکستان ذخیره سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه آهن پاکستان از راه اندازی قطار سافاری خبر داد

تین نیوز

راه آهن پاکستان از راه اندازی قطار سافاری در دو ایالت پیشاور و راوالپیندی این کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از نشریه تریبیون پاکستان، راه آهن پاکستان نخستین تور سافاری ریلی خود به نام قطار «خورد» خبر داده که تحولی بزرگ در نحوه درآمدزایی بخش ریلی این کشور محسوب می شود.

شیخ رشید احمد وزیر راه آهن پاکستان نیز با اعلام این خبر گفت که این قطار از ایستگاه پیشاور کانت آغاز به حرکت کرده و پس از عبور از شهرهای پیشاور، نوشرا و جهانگیرا به سمت ایستگاه تاریخی آتوک خورد روانه خواهد شد که تاریخ ساخت آن به دوره استعمار بریتانیا بازمیگردد.

به گفته وزیر راه آهن پاکستان، مسافرین این قطار در طول سفر، مناظر زیبایی پیش روی خود خواهند داشت که به عنوان مثال، می توان به عبور قطار از پل فلزی تاریخی روزخانه ایندوس اشاره کرد که تاریخ ساخت آن به قرن ۱۸ بازمیگردد.

عبور قطار از مناطق حفاظت شده و امکان تماشای گونه های مختلف جانوری حیات وحش پاکستان منجر به آن شده تا راه آهن پاکستان، از «قطار خورد» به عنوان قطار سافاری یاد کند. نقطه پایانی سفر این قطار نیز در موزه ریلی آتوک خورد است که می تواند نظر مخاطبین را به خود جلب نماید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • راه آهن پاکستان از راه اندازی قطار سافاری خبر داد
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند