Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از موتور وان، طبق گزارش‌های منتشر شده یک خودروی فورد اسکیپ به روز شده در راه بازار است. همچنین اخیراً یک رندر غیررسمی ارائه شد که نشان می‌داد مدل بعدی این خودرو چگونه می‌تواند به نظر برسد. اکنون، مجموعه‌ای از عکس‌های جاسوسی منتشر شده، که نمونه اولیه استتار شده‌ای از مدل جدید فورد اسکیپ را نشان می‌دهد که احتمالا برای سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که در تصاویر مشخص است، ما با یک فیس لیفت ساده در عین حال با مدلی کاملا جدید روبرو هستیم. نسل چهارم Escape در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک مدل ۲۰۲۰ راه اندازی شد، اما بخش شاسی بلند‌های جمع و جور، یکی از شلوغ‌ترین و رقابتی‌ترین گروه‌ها در بین تمام خودروسازی‌ها است، در نتیجه به روز ماندن در میان دریای عظیمی از انتخاب ها، برای حفظ فروش کاملاً ضروری است. این خودروی فیس لیفت شده باید Escape را به روز کند، آن هم نه فقط با مجموعه جدیدی از چراغ‌های جلو.

اگر شرکت فورد خودروی Escape به روز شده را در تابستان آینده معرفی کند، سه سال از نسل فعلی آن می‌گذرد و با یک برنامه معمولی به‌روزرسانی مطابقت دارد. اگر این تئوری درست باشد، Escape به روز شده یک مدل ۲۰۲۳ خواهد بود که تا پایان سال ۲۰۲۲ به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید

اپل مدیران و مهندسان تسلا را استخدام می کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروی جدید خودروی آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)

شاگردان پیولی در ششمین بازی خود هم ناکام بودند تا روسونری به لطف امتیازات زیادی که یوونتوس از دست داده است همچنان در این جایگاه بماند.

دانلود (61.2MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • مراحل تولید وانت و کامیونت های "فورد" در ویدئویی دیدنی (فیلم)
  • گل های بازی ژیرونا 4-2 بارسلونا (لالیگا - 2023/24)
  • خلاصه بازی آاس رم ۰-۲ بایرلورکوزن (لیگ اروپا 2023/24)
  • گل های بازی مارسی 1-1 آتالانتا (لیگ اروپا 2023/24)