Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، پیرحسین کولیوند در جلسه شورای مدیران هلال‌احمر که با حضور مدیران ستادی در ساختمان صلح و حضور ویدئو کنفرانسی مدیران عامل هلال‌احمر استان‌ها تشکیل شد، ادامه داد: اصلی‌ترین سرمایه و منبع قدرت در هلال‌احمر، نیروهای جمعیت و داوطلبان و خیرین هستند. انتصاب‌ها هم قطعاً از داخل جمعیت و از اعضای جوان است تا همواره شادابی و جوان گرایی در هلال‌احمر وجود داشته باشد و گسترش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کار در جمعیت هلال‌احمر شبانه‌روزی است، انتظار دارم فعالیت‌ها در جمعیت بدون توجه به شرایط با بالاترین کیفیت انجام شود. ما باید کلام‌های مقدس رهبر انقلاب را چراغ راه کرده و با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب حرکت و نیروهای مؤمن، جوان و انقلابی را برای آینده کشور تربیت کنیم.

کولیوند به لزوم گسترش و تقویت ارتباطات و تعامل مدیران جمعیت با دستگاه‌های همکار نیز تاکید کرد و افزود: ضرورت دارد ارتباطات با سایر دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش، نیروی نظامی و انتظامی، بسیج و …حفظ شود و به طور منظم همکاری‌های مشترک نیز گسترش یابد.

رئیس جمعیت هلال احمر درباره بودجه سال ۱۴۰۱ هم گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ را با کمک افراد متخصص تغییر می‌دهیم تا هلال احمر بهتر از گذشته به لحاظ مالی تأمین شود.

کد خبر 639563 برچسب‌ها مشاغل هلال احمر مدیریت زنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مشاغل هلال احمر مدیریت زنان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل به پایگاه جمعیت هلال احمر شهید کریمیان طاهری کاشان اعلام شد.

محمدنوید متقی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

او گفت: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر