Web Analytics Made Easy - Statcounter

خضریان گفت: بنده به همراه آقای غلامحسین رضوانی و به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان تهران در این نشست حضور داشتیم و از نزدیک با مشکلات، دیدگاه‌ها و نظرات مردم نسبت به مسائل مدنظرشان آشنا شدیم و متعاقبا مصوباتی در این راستا اتخاذ شد.

«علی خضریان» در تشریح نشست مردمی تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان استان تهران با حضور شهردار منطقه ۷ و معاونین این مجموعه، مسئولان فرمانداری تهران و دبیران شورایاری منطقه هفت، به برنا گفت: بنده به همراه آقای غلامحسین رضوانی و به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان تهران در این نشست حضور داشتیم و از نزدیک با مشکلات، دیدگاه‌ها و نظرات مردم نسبت به مسائل مدنظرشان آشنا شدیم و متعاقبا مصوباتی در این راستا اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این نشست در سرای محله ارامنه منطقه هفت برگزار شد، اظهار کرد: در این نشست با عنایت به مطالبه مردمی جهت تکمیل مسجد حسینی واقع در این منطقه که متاسفانه احداث آن از سوی شهرداری تهران از سال ۹۲ تاکنون به طول انجامیده است، پس از شنیدن گزارش عملکرد، مقرر شد صحن مسجد حسینی به همراه امکانات لازم اعم از تهیه وسایل سرمایشی، گرمایشی، بخش وضوخانه و سرویس‌های بهداشتی تا دهه مبارک فجر از سوی شهرداری منطقه هفت آماده شود تا شاهد اقامه نماز در این مسجد باشیم. همچنین مقرر شد برنامه عملیاتی‌ اقدامات لازم در سال آینده نیز از سوی شهردار منطقه ارائه شود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد طی ۱۵ روز آینده وضعیت مسجد شریفیه با پیمانکار سازنده مشخص و برنامه زمانبندی شده در راستای به اتمام رساندن این پروژه به مجمع نمایندگان استان تهران ارائه شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: مسجد دانشگاه خوارزمی نیز نیاز به نصب آسانسور و برخی تجهیزات دیگر دارد لذا مقرر شد شهرداری منطقه هفت در این راستا تا پایان سال اقدام کند.

عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: توجه و اهمیت دادن به امور مساجد یکی از ضروریات است لذا در این نشست مقرر شد موضوع حمایت‌های قطع شده از سوی شهرداری تهران در دوره گذشته و تاکید برای قرار گرفتن این امر در بودجه سال آتی شهر تهران از سوی مجمع نمایندگان استان تهران پیگیری شود.

رییس کمیته سیاسی، نظامی امنیتی کمیسیون اصل نود گفت: بر اساس اظهارات مردمی خلأ حضور نیروی‌های انتظامی در خیابان‌های منطقه هفت مشهود است، لذا مقرر شد خیابان‌هایی که با این مسئله روبرو هستند شناسایی شوند و طی یک هفته آینده از سوی شهرداری منطقه با راهنمایی و رانندگی هماهنگی لازم صورت بگیرد. همچنین برای احداث کلانتری جدید در این منطقه نیز مقرر شد فرمانداری تهران مکاتبات و نشست‌های لازم با دستگاه‌های مربوطه را انجام دهد و طی یک ماه آینده موضوع محل احداث این امر تعیین تکلیف شود.

خضریان اظهار کرد: مشکلاتی در خصوص مسیر احداث مترو در خیابان‌های منطقه هفت وجود دارد، از این رو مقرر شد معاونت عمرانی شهرداری این منطقه با مجموعه مترو تهران مکاتبات لازم را انجام دهد و در صورت نیاز نیز مجمع نمایندگان استان تهران این موضوع را پیگیری کند.

نماینده مردم تهران در قوه مقننه، تصریح کرد: ارتقای وضعیت فرهنگی منطقه هفت نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ از این رو مقرر شد مذاکراتی با مالک سینما کوچ که سال‌هاست بلااستفاده است طی ۱۵ روز آینده صورت بگیرد تا وضعیت آن تعیین تکلیف شود و گزارش آن به مجمع نمایندگان استان تهران ارائه شود.

عضو هیات رییسه مجمع نمایندگان استان تهران ادامه داد: تعدادی از شالترهای برق نیز در برخی نقاط منطقه هفت وضعیت مناسبی ندارد و عملا ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده است. لذا مقرر شد طی ۱۵ روز آینده جانمایی مناسب از سوی شهرداری منطقه صورت بگیرد و نهایتاً فرمانداری تهران نیز بحث جابجایی آنها را از اداره برق را پیگیری نماید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: از آنجایی که براساس اظهارات نمایندگان شورایاری وضعیت فعلی خیابان شیخ صفی دارای مشکلاتی از حیث ترافیکی شده که این امر بر خیابان‌های دیگر نیز تاثیر گذاشته است، لذا مقرر شد شهرداری این منطقه با پلیس راهنمایی و رانندگی طی یک ماه آینده موضوع را با حضور نمایندگان منطقه پیگیری کنند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت: بیمارستان جرجانی فاقد ارائه خدمان بهداشتی و درمانی است و این در حالیست که پیش‌تر و طبق صورتجلسه‌ای که به امضای مسئولان وقت تامین اجتماعی و شهرداری تهران رسیده است، می‌بایست بصورت تهاتری میان شهرداری تهران و سازمان تامین اجتماعی تغییر مالکیت دهد تا مورد استفاده شهروندان منطقه قرار گیرد، اما این امر تاکنون محقق نشده است لذا مقرر شد موضوع مجددا از طریق مکاتبات و همچنین برگزاری جلسات فی‌مابین شهرداری تهران، سازمان تامین اجتماعی و مجمع نمایندگان استان تهران تعیین تکلیف شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان تهران اسلامشهر مجلس شورای اسلامی مسجد شهرداری تهران شهرداری نماینده مردم در مجلس مجلس شورای بودجه شهر تهران راهنمایی و رانندگی مترو برق نماینده مردم مجلس پلیس راهنمایی و رانندگی بیمارستان بهداشتی و درمانی تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی علی خضریان مجمع نمایندگان استان تهران سوی شهرداری شهرداری منطقه شهرداری تهران نماینده مردم منطقه هفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ شهرداری تهران، مریم نخعی‌پور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۶، از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهریار افندی زاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ شهرداری تهران، مریم نخعی‌پور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۶، از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران گفت: با توجه به وسعت مختصات جغرافیایی و تراکم جمعیت در منطقه ۱۶ شهرداری تهران، ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای همچون پارکینگ زیر سطحی جوادیه با ظرفیت ۱۰۵ قطعه پارکینگ در دو طبقه و پارکینگ بعثت که در حال تجهیز کارگاه می‌باشد با ظرفیت ۵۸۲ قطعه جای پارک خودرو در ۶ طبقه از برنامه‌ها و پیگیری‌های سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران است.

افندیزاده در بازدید از مسیر‌های بزرگراهی در طول منطقه با اشاره به وجود چهار مسیر بزرگراهی آزادگان، شهید یارجایی، شهید تندگویان و بعثت، افزود: ضمن مرمت و بازسازی تجهیزات ایمنی بزرگراهی از قبیل گاردریل و نصب نیوجرسی، ایمن سازی ۲۷ دماغه بزرگراهی با ۵۶ قطعه کاشن تانک و ۱۴۵ قطعه استوانه و همچنین خط‌کشی طول مسیر رفت و برگشت، این منطقه نیازمند توجه ویژه بیشتری به ساماندهی و ارتقاء ایمنی تجهیزات ترافیکی در طول مسیر این بزرگراه‌ها می‌باشد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: اصلاح هندسی و ایمن سازی، پهلوگاه بزرگراهی، مسقف سازی و زیرسازی دو پایانه حمل و نقل عمومی، عملیات اجرایی و بهسازی ایستگاه‌های BRT، ساخت پارکینگ‌های طبقاتی و اورهال پارکینگ‌های روتاری از دیگر اقدام‌های مهم و شاخص منطقه ۱۶ شهرداری تهران می‌باشند.

افندیزاده افزود: پروژه پارک حاشیه‌ای به عنوان بزرگترین پروژه ترافیکی از نظر نظم بخشی اجتماعی و شهری همچون مناطق ۱؛ ۴ و ۵ شهر تهران با بیش از ۳۰ هزار قطعه پارکینگ حاشیه ای، در دستور کار این منطقه نیز قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • ببینید | بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی