Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرو جو رسانه‌ای ایجاد شده در مورد چک حق ماموریت مدیرعامل عزل شده امداد خودرو سایپا و پس از برخورد قاطع مدیرعامل سایپا با این موضوع، امروز برخی از رسانه‌ها اقدام به انتشار فیش حقوقی یکی از مدیران شرکت پارس خودرو کردند که این شرکت در این مورد توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پارس خودرو؛ در فیش منتشر شده یکی از مدیران شرکت پارس خودرو در برخی از رسانه‌ها مبلغ ۲۹ میلیون تومان به اشتباه به عنوان حق ماموریت کربلا عنوان شده که صحیح نبوده و نیاز به توضیحات بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



‏‎در این فیش حقوقی مبلغ ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بابت طلب ارزی درج شده است که شامل هزینه بلیت هواپیما، هزینه اسکان، تست کرونا، ایاب و ذهاب و سایر هزینه‌ها در کشور عراق است.

مبلغ درج شده به عنوان فوق‌العاده ماموریت نیز به دلیل وظایف محوله و تعدد ماموریت‌های نامبرده مطابق ضوابط قانونی حق ماموریت‌های داخلی پرسنل شرکت لحاظ و محاسبه شده است.

‏‎لازم به ذکر است ایشان به مدت ۹ روز قبل از ایام اربعین حسینی در کشور عراق حضور داشته و بابت این حضور هیچ حق ماموریتی دریافت نکرده است و همان گونه که گفته شد، حق ماموریت درج شده در فیش حقوقی مربوط به ماموریت‌های داخلی دیگر او بوده که در همان ماه محاسبه و در فیش حقوقی پرداخت شده است.

این اسناد و مطالب مرتبط با آن در شبکه‌های اجتماعی توسط افراد ناآگاه به نحوی منعکس شده که این ذهنیت را برای مخاطب ایجاد می‌کند که این مبالغ، صرفا جهت حضور در راهپیمایی اربعین پرداخت شده؛ حال آنکه حضور برخی کارکنان شرکت‌های بزرگ در این ایام در مرز‌های غربی یا کشور عراق جهت اجرای طرح‌های خدماتی، روال عادی بوده و هست.

‏‎در پایان ذکر این نکته ضروری است که انتشار اخبار این چنینی و مرتبط کردن آن با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان قطعا باعث خدشه دار شدن اجر خادمان حسینی و زحمت کشان این حوزه خواهد شد، لذا از رسانه‌های محترم و پر‌تلاش داخلی خواهشمندیم در مورد منعکس کردن اخبار و مطالب دقت و بررسی بیشتری داشته و قبل از انتشار، آن موارد را با روابط عمومی شرکت مطرح صحه گذاری کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: توضیحات پارس خودرو فیش حقوقی پارس خودرو حق ماموریت ماموریت ها فیش حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت

به گزارش «تابناک» به نقل از تجارت نیوز، از حدود ۳ ماه پیش حواشی پیرامون تحویل خودروی پژو پارس (موعد زمستان ۱۴۰۱) شکل گرفت و روز به روز هم به این حواشی افزوده می‌شود؛ ماجرا از آنجایی شروع شد که به دلیل عدم انطباق این خودرو با استانداردهای ۸۵ گانه قرار شد که تولید پژو پارس متوقف شود و پس از اعتراضات اعلام شد که صرفاً تا پایان سال ۱۴۰۲ تولید خواهد شد.

با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.

ارسال فراخوان با قیمت‌های جدید کافی بود تا متقاضیان با صدای بلندتری اعتراض و مقابل نهادهای ذی نفع از جمله شورای رقابت تجمع کنند.

با توجه به حجم بالای اعتراضات شورای رقابت امروز هشتم اردیبهشت ماه شورای رقابت در ششصد و پنجاه و ششمین جلسه خود به بررسی مسائل پیرامون عرضه پژو پارس می پردازد. در این جلسه نمایندگان وزارت صمت، سازمان ملی استاندارد و همچنین مدیر عامل ایران خودرو حضور خواهند داشت‌. 

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت
  • پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی