Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: امروز توانسته‌ایم با بهره گیری از دانشمندان داخلی تجهیزات را به روز نگه داشته و مرزهای کشور را دو هزار کیلومتر دورتر ببریم.

به گزارش ایسنا، دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنان پیش خطبه امروز نماز جمعه تهران، ضمن تبریک هفته بسیج و سالگرد شهادت شهید محسن فخری زاده گفت: آنچه ما از امنیت و سربلندی داریم مرهون رشادت همین شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ این روز را به همه هم رزمان عزیزم که در عمق دریاها پرچم جمهوری اسلامی ایران را به احتزاز در می‌آورند به ویژه شهدای عملیات مروارید که با رشادت‌شان باعث شدند نیروی دریایی رژیم بعث از عرصه‌ی جنگ حذف شود تبریک می‌گویم.

دریادار ایرانی ادامه داد: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیری که انتخاب کرده علی رغم مثلث شوم دشمن که یک راسش توطئه ، یک راسش تهدید و راس دیگر آن تحریم است، توانسته با بهره گیری از دانشمندان داخلی تجهیزات را به روز نگه دارد و مرزهای کشور را دو هزار کیلومتر دورتر ببرد و پرچم‌مان در عمق اقیانوس‌ها به احتزاز درآورد.

این خبر تکمیل می‌شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه تهران فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی