Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان قزوین گفت: امروز کشورمان در اوج اقتدار و توانمندی قرار دارد و هر تهدیدی از طرف دشمنان شما از هر نقطه پیرامونی مرزها و در جغرافیای مقاومت بدون پاسخ برادران شما در سپاه باقی نمی‌ماند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار سرتیپ پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی در همایش پیاده‌روی هفته بسیج که با حضور آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار و جمعی از مدیران و مسئولان استان قزوین به سمت مقبره شهدای گمنام برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 12 هزار نفر بسیجی در قزوین و سایر شهرستان‌های استان به نمایندگی از مردم بزرگ استان در رزمایش اقتدار شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شاخص‌ترین بخش از برنامه‌های هفته بسیج را افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه دانست و گفت: بخشی از این طرح‌ها در تراز پروژه‌های ملی هستند که با مشارکت مردم، پشتیبانی مدیران اجرایی و سپاه به ثمر رسیدند.

سردار رفیعی آتانی در ادامه خطاب به افراد حاضر در این همایش عنوان کرد: امروز کشورمان در اوج اقتدار و توانمندی قرار دارد و هر تهدیدی از طرف دشمنان شما از هر نقطه پیرامونی مرزها و در جغرافیای مقاومت بدون پاسخ برادران شما در سپاه باقی نمی‌ماند.

وی اضافه کرد: اگر خطایی از آنها سر بزند، خطاکننده را پشیمان کرده و چشمان دشمنانی که به مرزهای آبرو و عزتتان طمع دارند را از حدقه بیرون می‌کشند. البته قبلاً این کار را کرده‌ایم و از این به بعد هم چشم طمعکاران را از حدقه بیرون می‌آوریم.

شرط تداوم پیروزی بر دشمنان اتحاد و همدلی است

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) شرط استمرار و تداوم پیروزی بر دشمنان را اتحاد و همدلی دانست و گفت: در همین اجتماع نزدیکی که از ابتدای مسیر در کنار هم بودید، جلوه‌های زیبایی خدا را دیدیم و دل‌های مؤمن در کنار هم قرار دادیم.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه باید به هم ایمان و اعتماد داشته باشیم، افزود: باید با باور به هم و باور به مسئولان از اقتدار بین‌المللی و دفاعی در خدمت به مردم، رفع مشکلات معیشتی آنها استفاده کرده و با اعتماد به دولت بااخلاق و نجیب سیزدهم مشکلات اقتصادی موجود را برطرف سازیم.

فرمانده سپاه قزوین: باید نسخه به‌روز شده بسیج را برای مردم روایت کنیمفرمانده سپاه قزوین: از نگاه سطحی و شعاری به شخصیت «حاج قاسم» پرهیز شودفرمانده سپاه قزوین: آمادگی اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی ‌با یک‌سوم هزینه را داریم

وی ادامه داد: انشاءالله با خلاص شدن از شر ویروس منحوس کرونا شاهد خلق صحنه‌های بیشتر از اجتماعات و گردهمایی‌های ایمانی خواهیم بود و مسئولان هم بیشتر تلاش خواهند کرد تا طعم شیرین نظام اسلامی را به کام ملت خودمان بچشانند. برای رسیدن به این مقصود باید هر کسی که مسئولیت دارد، همه کارها را به نیابت از شهیدان عزیز انجام دهد تا دست مدد الهی نصیبمان شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین بسیج سازندگی استانداری قزوین بسیج سازندگی سپاه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی یکشنبه شب در دیدار فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه و معاونان وی ضمن تقدیر از حضور سردار هنریان مجرد و سایر فرماندهان این نیرو در مرزبانی گفت: مرزبانان در تأمین و ارتقا امنیت نقش ویژه ای دارند.

وی افزود: مرزداران در سنگر اول پاسداری از کشور قرار دارند و حساسیت کار آنان بسیار بالا و تأثیرگذار است و افتخار می‌کنند برای مردم خدمتگزاری می‌کنند

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با موقعیت شناسی درست و به موقع از ورود هرگونه نا امنی به کشور جلوگیری می‌کنند.

وی گفت: نیروی دریایی سپاه یک نیروی مقتدر در خلیج فارس برای حراست و حفاظت از مرزهای آبی است

وی افزود: با تعامل منطقه دوم دریایی سپاه و سایر نیروهای مسلح در زمینه‌های مختلف، امنیت مطلوبی در منطقه وجود دارد.

سرهنگ خسروی در ادامه، پیگیری حقوق مرزنشینان را یکی از وظایف مهم مرزبانان برشمرد و بیان کرد: مرزبانان با رصد دقیق تحولات مرز و با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی به استیفای حقوق مرزنشینان می‌پردازند.

کد خبر 6091494

دیگر خبرها

  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است