Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:45:45 GMT

بسیج، بن بست شکن است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۷۴۷۵

بسیج، بن بست شکن است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ  محمد علی نظری، جانشین سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام علی شهر کرمان در جمع نمازگزاران گفت: بسیج یک نیروی مردمی است که تمام دوران‌ها از تمام ظرفیت‌های آن استفاده شده و تاکنون موفق عمل کرده و بن بست شکن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: درحال حاضر بسیج در دست جوانان است که جوانان ما امروز نیز بسیار پرشور‌تر و با جدیت‌تر، بن بست شکنی می‌کنند و کار‌های نظام را پیش می‌برند.

سرهنگ نظری با اشاره به اینکه رهبری می‌فرمایند: انکار بسیج، انکار همه ضرورت‌ها در کشور است، بیان کرد: بسیجی در کار آباد کردن دنیا است؛ ولی خودش اهل دنیا نیست و انتظاری ندارد.

او با بیان اینکه همه ما نسبت به انقلاب و نظام مسئول هستیم و باید تجربیات خود را در اختیار بسیج قرار دهیم، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی، نسبت به بسیج تعصب و اعتقاد دارد و در همه عرصه ها، نتیجه خود را گرفته و هر کجا مشکلی بوده آن  را حل کرده است.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه بسیج یک نیروی کارآمد برای همه یگان‌های موجود در کشور است، ادامه داد: بسیج در همه بحران‌ها از جمله سیل، زلزله، کرونا، دوران دفاع مقدس و برنامه‌های اجرایی کشور و محرومیت زدایی ورود پیدا کرده است.

او افزود: بسیاری از پیشرفت‌های کشور مرهون تفکرات و اقدامات بسیج است و پیشرفت‌ها و موفقیت‌های ایران در دنیا در همه بخش ها مرهون تلاش‌های بسیجیان است.

سرهنگ نظری با بیان اینکه حتی کسانی که خود داعش را به وجود آوردند و  قصد به هم ریختن نظام مقدس اسلامی را داشتند، به بن بست رسیدند، بیان داشت:  ۹۰ در صد سوریه را داعش گرفته بود؛ اما روحیه بن بست شکن سپاه و بسیج با فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی ریشه داعش را خشک کرد.

او تاکید کرد: جامعیت و اراده بسیج نیز در هر کاری بن بست شکنی کرد و این اراده نشان دهنده قدرت بسیج است.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان عملیات آب رسانی، سازندگی، کمک‌های مومنانه در بحث کرونا و محرومیت زدایی، صندوق‌های ذخیره بسیجیان و اعطای وام‌های تنظیم بازار، عرصه‌های فرهنگی و آزادسازی زندانیان را بخشی از اقدامات بسیج طی یک سال گذشته عنوان کرد.

 انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته بسیج تفکر بسیجی بن بست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس