Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رالف رانگنیک برای روی کار آمدن به عنوان مربی موقت منچستریونایتد، با این باشگاه به توافق رسید. 
به گزارش آریا، این مربی 63 ساله که به عنوان «پدر خوانده» مربیان مدرن آلمانی محسوب می شود، شغل خود به عنوان مدیر توسعه فوتبال لوکوموتیو مسکو را با هدف همکاری با شیاطین سرخ ترک خواهد کرد. شرط به سرانجام رسیدن چنین چیزی، موافقت لوکوموتیو با جدایی رانگنیک خواهد بود که البته منچستریونایتد انتظار ندارد این قضیه مانعی در این راه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد رانگنیک به عنوان سرمربی 6 ماهه است و سپس او به مدت 2 سال، نقش مشاور ورزشی را بر عهده خواهد داشت. تاخیر در صدور مجوز کاری، به این معنی خواهد بود که رانگنیک برای بازی با چلسی روی نیمکت تیم جدیدش حضور نخواهد داشت. 
رانگنیک قبلا هدایت هانوفر، شالکه، هوفنهایم و لایپزیش را در دست داشته است. او به عنوان یک مدیر ورزشی هم توانایی های خود را به عنوان یک فرد کاردان ثابت کرده است. رانگنیک فرد الهام بخشی برای مربیان بزرگی همچون توماس توخل، رالف هازن هوتل و یولیان ناگلزمان بوده است. گفته می شود یورگن کلوپ سبک مبتنی بر گگن پرسینگ خود را از او وام گرفته است. همکاری با رانگنیک به عنوان مربی موقت، به منچستریونایتد این فرصت را می دهد که تا تابستان 2022، با حوصله گزینه مناسبی را به عنوان سرمربی دائمی برگزیند. 
پس از شکست 4-1 منچستریونایتد مقابل واتفورد، مدیران این باشگاه اوله‌گونار سولسشر را برکنار کردند و اکنون رسانه های انگلیسی خبر داده اند که رالف رانگنیک در آستانه نشستن روی نیمکت این تیم به عنوان مربی موقت است. گفته می شود که مذاکرات دو تیم در مراحل پایانی قرار دارد و انتظار می رود که به زودی این مربی 63 ساله آلمانی به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ تا پایانن فصل معرفی شود. در واقع گفته می شود یونایتدها قصد دارند از رانگنیک برای سپری شدن این دوره انتقالی تا پایان فصل استفاده کنند و پس از آن مائوریسیو پوچتینو، سرمربی فعلی پاری سن ژرمن را به خدمت خواهند گرفت.
پوچتینو در سال 2016 و بعد از کنار گذاشتن لوئیس فن خال هم گزینه اول منچستریونایتد بود و حتی دیداری هم با سرالکس فرگوسن داشت اما در نهایت تصمیم گرفت در تاتنهام بماند و شیاطین سرخ هم ژوزه مورینیو را به خدمت گرفت. اما اکنون پوچتینو مایل است به لیگ برتر برگردد و بالاخره هدایت منچستریونایتد را برعهده بگیرد و حتی حاضر بود که در همین میانه فصل این کار را انجام بدهد اما با توجه به اینکه با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و مخالفت مدیران این باشگاه، این اتفاق به پایان فصل موکول شده است.
پس از آن بود که منچستریونایتد کار روی 5 گزینه دیگر از جمله ارنستو والورده، سرمربی سابق بارسلونا را آغاز کرد و در این بین به نظر می رسید که مذاکرات با رانگنیک بهتر از بقیه پیش رفته است. براساس گزارش ها، رانگنیک در ابتدا مایل نبود که پیشنهاد 6 ماهه یونایتد را بپذیرد اما پس از اینکه مدیران یونایتدها به او پیشنهاد کردند که بعد از این مدت، برای دو سال نقشی مشاوره ای در باشگاه را برعهده بگیرد، نظرش را تغییر داد. رانگنیک که آخرین بار هدایت لایپزیش را برعهده داشت، بهترین دوران مربیگری اش را با شالکه سپری کرد و با این تیم در بوندس لیگا به نایب قهرمانی رسید و فاتح جام حذفی و سوپرجام آلمان شد. او همچنین توانست با این تیم به نیمه نهایی چمپیونزلیگ برسد.
سرمربی آرژانتینی پاریسی ها همچنان گزینه مورد علاقه شیاطین سرخ برای هدایت دائمی این تیم محسوب می شود. سران منچستریونایتد با رالف رانگنیک برای هدایت موقت تیم‌شان تا پایان فصل به توافق رسیده اند و این سرمربی آلمانی به زودی به صورت رسمی هدایت شیاطین سرخ را بر عهده خواهد گرفت. به نقل از Samuel Luckhurst از MEN، با وجود توافق با رانگنیک، سران منچستریونایتد هنوز هم علاقه زیادی به انتصاب مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی دائمی خود دارند و قصد دارند تا در پایان فصل جاری برای جذب او اقدام کنند. این سرمربی آرژانتینی تا ژوئن سال 2023 با باشگاه پاری سن ژرمن قرارداد دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رانگنیک منچستریونایتد پوچتینو عنوان سرمربی شیاطین سرخ مربی موقت پایان فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی

 سرمربی فولاد خوزستان دوباره در رقابتی قرار گرفته که در گذشته آن را چند بار تجربه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی به‌عنوان یکی از سرمربیان باتجربه فوتبال ایران که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را نیز دارد، در سال‌های گذشته هروقت به‌عنوان یک مربی شوک کار را دست گرفته موفق بوده است.

او طی سال‌های قبل در پیکان و نفت آبادان در شرایطی عجیب و غریب در راس کادرفنی قرار گرفت و توانست به شکلی معجزه‌وار این دو تیم را در لیگ برتر حفظ کند. چند هفته قبل مدیران باشگاه فولاد خوزستان هم با علم به رزومه ویسی در حفظ تیم‌های دیگر به سراغ او رفتند که بتوانند تیم مطرح لیگ برتر را از شرایط موجود نجات بدهند و در لیگ برتر بمانند.

ویسی که مدت زیادی نیست هدایت فولاد را برعهده گرفته، حالا در پایین جدول برای نیفتادن تلاش می‌کند؛ او دیروز تیمش را مقابل آلومینیومی در اراک به میدان فرستاد که چند روز قبل پرسپولیس را از جام حذفی کنار زده بود، اما فولادی‌ها نمایش خوبی داشتند و در نهایت هم با وجود شرایط جوی نامساعد توانستند یک امتیاز از این میدان سخت دشت کنند.

سرمربی فولاد روز گذشته در کنار زمین سعی داشت با آرامش شاگردانش را هدایت کند. ویسی که بارها با تیم‌های مختلف توانست از بحران عبور کند، تجربه این روزهای سخت را برای فولاد دارد و به جنگ روانی و استرس‌های موجود در این فضا عادت کرده است. او حالا تیمش را برای 5 بازی پایانی لیگ برتر آماده می‌کند و امیدوار است از این مسابقات امتیازات لازم را کسب کند و در جدول بالا بیاید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • مایکل اوون: می‌ترسم لیورپول به سرنوشت منچستریونایتد دچار شود
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!