Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:00:04 GMT

مدیران استان از عملکرد بسیج می‌گویند

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۷۵۶۹

مدیران استان از عملکرد بسیج می‌گویند

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: تشکیل بسیج حاصل دوراندیشی امام (ره) بود و در همان آغازین سال‌های تشکیل توانست مفهوم والای خود را تعریف کند و نشان دهد که این تشکل از دل مردم برخواسته شده محدود به مرزهای سنی، صنفی، قومی، جنسی و جغرافیایی نیست بلکه تبلوری از حضور ملی، مقاومت ملی و آگاهی یک ملت است.

هوشمندی حضرت امام (ره) و عدالت خواهی میلیون‌ها انسان باایمان، تنها، تبلور دوباره بسیج در هر زمان و هر مکانی قابل رؤیت است و این پنداری غلطی است که بخواهیم تعریف بسیج را تنها به زمان جنگ و دفاع از مرز خلاصه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز این شجره طیبه نقشی اساسی و کلیدی در جامعه ایفا می‌کند. به دست و یار و یاوری برای مردم مخصوصاً مردم محروم تبدیل شده و از سویی برای مسئولین دلسوز نظام هم بازویی برای تسهیل در خدمات رسانی به مردم مبدل شده است.

حضور در دورترین مناطق و در مکان‌هایی که بخش خصوصی به دلایل مختلف قدرت حضور ندارد، باعث شده تا مردم در دورترین نقاط محروم طعم خدمات رسانی نظام و انقلاب را حس کنند و از سویی مدیران در دستگاه‌های اجرایی نیز با اطمینان و آرامش خاطر بیشتری به خدمت رسانی به مردم فکر کنند.

این در حالی است که فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین روز چهارشنبه در همایش بسیجیان شهرستان قزوین عنوان کرد که حضور سپاه در برخی عرصه‌ها به معنای رقابت با بخش خصوصی نیست بلکه سعی خواهیم کرد با حضور در مناطقی که برای بخش خصوصی ممکن نیست مردم را از خدمات انقلاب و نظام بهره مند کنیم.

از سویی مدیران در دستگاه‌های اجرایی تعاملات بسیار خوب سپاه را در اجرای پروژه‌ها با کمترین سطح، دقت بالا و همراهی خوب نیروهای بسیجی نکته بسیار مهمی می‌دانند.

بسیج در مبارزه با بحران‌های طبیعی بهترین یار و یاور مردم بوده است

قدرت‌اله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد و همکاری بسیج اظهار کرد: فعالیت بسیج تنها مختص به امروز و دیروز نیست بلکه بسیج سالیان درازی است که در هر حوزه ورود پیدا کرده و نهایت همکاری را داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اذعان کرد: بسیج تشکلی است که هر جا که مردم نیاز به خدمت داشتند و با نیت خالص وارد میدان شده است.

وی افزود: حضور با قدرت بسیج در خدمت رسانی به مردم آسیب دیده از سیل مردادماه در آوج و الموت تبلوری از خدمت رسانی به موقع بسیج بود و بسیجیان مخلص با ورود به صحنه در حوزه لایه‌روبی منازل و نهر کشاورزی و جاده سازی خوش درخشیدند.

این مسئول ابراز کرد: با ورود بیماری کرونا در اولین روزها بسیج همگام با قرارگاه عملیاتی کرونا در مجموعه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی، سلامت و خدمت رسانی ورود جدی داشت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بزرگترین خدمات را ارائه داد.

وی ادامه داد: بسیجیان نه تنها در سطح استان بلکه در سیل خوزستان و لرستان و زلزله کرمانشاه نیز خالصانه در بخش‌های عمرانی و خدمت رسانی وارد شدند.

این مسئول با بیان اینکه بسیج در مبارزه با بحران‌های طبیعی بهترین یار و یاور مردم بوده است، بیان کرد: زحمات بسیج تنها نشأت گرفته از عشق است و بسیج تشکلی است که از دل مردم برخواسته تا برای رفاه مردم گام بردارد.

وی در پایان گفت: تشکل بسیج در حوزه‌های مختلف آتش‌سوزی، سیل، برف و کولاک بدون فوت وقت وارد میدان میدان شدند و مطالبات و درخواست‌های ما را بدون نامه نگاری حتی با تماس تلفنی پاسخ دادند و از تمام تجهیزات و نیروها برای همکاری با ما استفاده کردند.

کیفیت پروژه‌های اجرایی توسط بسیج و سپاه بسیار عالی است

یدالله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد بسیج اظهار کرد: در حیطه‌ی بسیج بی‌شک عمل مخلصانه هر فرد در هر دستگاهی یک حرکت بسیجی است که فرد در هر جایگاه شغلی می‌تواند برای رفاه حال مردم انجام دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین اذعان کرد: مهم‌ترین پرونده همکاری ما با بسیج در پرونده آقابابا بود که از سال ۹۶ به نیروهای مخلص جهادی واگذار شد و در طی هفته‌های آتی نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به ارائه کار با کیفیت توسط بسیج عنوان کرد: طی همکاری‌های انجام شده با بسیج متوجه این مسئله بودیم که کیفیت طرح‌های اجرایی بسیار مناسب است و ما شاهد آن هستیم که نیروهای بسیجی مسائل فنی را در اجرای پروژه‌ها به خوبی لحاظ کرده و از ما در امور فنی مشورت می‌گیرند.

افتتاح درمانگاه شبانه روزی محمودآباد توسط سپاه کار بسیار مهمی برای رفع مشکلات چندین ساله مردم این شهر بود

وی در پایان گفت: به طور کلی بسیج را می‌توان نیروی مخلصی دانست که بی‌هیچ چشم داشتی در راستای رفاه و خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارد.

وظیفه بسیجیان حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب است

دکتر فاطمه محمد بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وظیفه ما نشان دادن چهره واقعی بسیج است و باید بدانیم که بسیج مختص به زمان حال و برای تنها امروز نیست.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: امروز علی لندی‌ها ادامه دهنده راه بسیجیان و شهیدانی همچون بهنام محمدی هستند و نوجوانانی همچون علی لندی نشان داده‌اند که نسل جدید ما نیز نسل امید هستند.

وی گفت: امروز وظیفه بسیجیان حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب است و این حرکت گام بلندی است که باید در این مرحله با کمک همدیگر برداریم.

این مسئول بیان کرد: یکی از فرازهای گام دوم سبک زندگی ایرانی و اسلامی است و لازم است هر کس بسیجی وار نقش خود را در تحقق این بیانیه و گام دوم ایفا کند و در این مسیر بکوشد تا ضمن ترویج روحیه کار و تلاش که یک روحی جهادی است گام بردارد.

وی با اشاره به اجرای برخی پروژه‌های عمرانی و خدماتی و حتی بهداشتی در استان توسط بسیج و سپاه صاحب‌الامر (عج) اضافه کرد: افتتاح درمانگاه شبانه روزی محمودآباد توسط سپاه کار بسیار مهمی برای رفع مشکلات چندین ساله مردم این شهر بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر می‌رسد مشکل مردم بیدستان و درمانگاه این منطقه نیز با ورود بسیج و سپاه صاحب‌الامر (عج) قابل حل است.

روحیه بسیجی رمز موفقیت ایران اسلامی است

علی شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تفکر بسیجی امروز در جهان اسلام گسترش یافته و کشورهای مختلفی به دنبال الگوگیری از این تفکر هستند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اذعان کرد: موفقیت‌های امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و شناخته شدن آن به عنوان یک ابرقدرت در دنیا به واسطه داشتن روحیه بسیجی در میان مردم و مسؤولان شکل گرفته است.

وی در پایان گفت: بسیج با شروع مبارزات انقلاب اسلامی تا امروز در برهه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اوج صلابت و اقتدار خودش را به دوستان و دشمنان این مرز و بوم نمایان ساخته است و امروز نیز به کمک دستگاه قضائی آمده و بی گمان کلید حل مشکلاتی از قبیل آسیب‌های اجتماعی این است که فرهنگ بسیجی در جامعه حاکم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر بسیج مردمی‌ترین و مکتبی‌ترین نیروی مقاومت در جهان است که با حرکت درست در مسیر خود امروز به الگویی در جهان بدل شده و تفکر بسیجی نه تنها در منطقه بلکه در قلب اروپا و آمریکا نیز به عنوان یک تفکر آزادی‌خواه و حق‌طلب در حال گسترش است.

ورود به موقع بسیج برای کمک به مردم کار بسیار مهمی است که در این روزها و سال‌ها انجام شده و مردم بیش از هر زمانی خدمات آن را حس می‌کنند.

کد خبر 5361063

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج سپاه صاحب الامر قزوین بسیج سازندگی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا گرگان بارش باران آلودگی هوا تبریز ایلام گفت وگو با خبرنگار مهر رسانی به مردم خدمت رسانی بسیار مهمی پروژه ها گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است

ایسنا/فارس جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه امروز ایران به عنوان یک قدرت برتر در دنیا و منطقه شناخته شده است، این قدرت را برگرفته از اراده امامین انقلاب و روحیه بسیجی و استکبار ستیزی و مقاومت مردم ایران دانست.

جلسه بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز امروز، ۸ اردیبهشت با حضور سرتیپ هاشم جمالی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس، شهرام قاسمی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس، آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز، سعید جعفری فرمانده گردان بیت‌المقدس شهرداری شیراز و فرماندهان ادارات و سازمان‌های شهرداری شیراز برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه این هم‌افزایی بین مدیریت شهری و سپاه در طول ادوار شهرداری بی‌نظیر است، اظهار امیدواری کرد: این هم‌افزایی موجب خدمات بهتر به مردم شیراز شود.

سرتیپ هاشم جمالی در ادامه به روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی همواره بر  اصول «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» و صدور انقلاب اسلامی تأکید می‌کرد.

وی بیان کرد: امروز ایران به‌عنوان یک قدرت برتر در دنیا و منطقه شناخته‌شده است که این قدرت برگرفته از اراده امامین انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی و استکبارستیزی و مقاومت مردم ایران اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس همچنین با تصریح بر تقویت محور مقاومت بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مصداق واقعی و تمام یک مجاهد مخلص فی سبیل‌الله بود که تمام وجودش را وقف اسلام، ولایت و مردم کرد.

جمالی بیان کرد: شهید سلیمانی به‌عنوان مالک اشتر انقلاب اسلامی نقش بزرگی برای بقای دین ایفا و زمینه بسترساز ظهور بود.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس در این جلسه از سلسله برنامه‌های شهرداری شیراز در راستای تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین یادواره‌های شهدا قدردانی و بر محوریت برنامه‌های امسال بسیج شهرداری شیراز در راستای برگزاری دومین کنگره بزرگ امیران، سرداران و ۱۵ هزار  شهید فارس تأکید کرد.

شهرام قاسمی همچنین ارتقای سلامت اداری را یکی از برنامه‌های محوری بسیج دانست و به برنامه‌ریزی این موضوع و همچنین برگزاری میزهای خدمت تخصصی تقدیر و بر تداوم آن تأکید کرد.

قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز نیز از ترسیم اتفاقات خوبی که قوای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران برای مردم کشورمان خلق کردند، قدردانی و سپاه پاسداران را مایه افتخار دانست.

آرش فرج‌زاده تصریح کرد: عملیات غرورآمیز وعده صادق را نشان از ایمان و اقتدار و تحقق وعده صادق سپاه دانست.

وی همچنین با توجه به اقتدار امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی،  به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و نام‌گذاری شعار سال مبنی برجهش تولید با مشارکت مردم بر تقویت حوزه اقتصاد تأکید کرد.

فرج‌زاده همچنین با اشاره به برگزاری دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس بر تمرکز برنامه‌های امسال بسیج شهرداری شیراز در این محور اشاره کرد.

پیشبرد هیئت اندیشه‌ورز در چارچوب شعار سال و اردوی راهیان پیشرفت در راستای جهاد امیدآفرینی از دیگر مواردی بود که فرج‌زاده به آن اشاره کرد.

پایش سلامت کارگران شهرداری در حوزه پسماند و فضای سبز شهرداری، بسته‌های معیشتی آموزش عفاف حجاب، کاشت ۱۵ هزار درخت و ایجاد بوستان شهدا از دیگر مواردی بود که فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز به آن پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد