Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت اظهار کرد: افتتاح پروژه آب رسانی روستای "قوچ کندی" این شهرستان با بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی حمزه سید الشهداء (ع)، ناحیه مقاومت بسیج سپاه و آب و فاضلاب شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی افزود: با بهره برداری از این طرح بیش از ۲ هزار نفر از نعمت آب شرب سالم برخوردار شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت ادامه داد: همچنین درمانگاه شهدای عشایری این شهرستان با بیش از پنج میلیارد ریال هزینه از محل اعتبارات ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مشارکت یک خیّر با زیربنای ۱۱۰ مترمربع مورد بهره برداری رسید.

سرهنگ یوسفی اظهار داشت: یک واحد تولید کننده محصولات میوه خشک (چیپس میوه) و لواشک‌های ارگانیک نیز در این شهرستان افتتاح شد.

وی گفت: با بهره برداری از این واحد تولیدی برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۳۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

انتهای پیام/ ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته بسیج طرح عمرانی بهره برداری طرح پلدشت آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری اسلامی چهره ظالمین را در دنیا آشکار کرده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   امام جمعه شهرستان پلدشت  ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز گفت : با بیداری اسلامی در دنیا امروز شاهد بر ملا شدن چهره ظالم و مستکبران  جهانی هستیم و ستمکران عالم برای اینکه چهره پلیدشان آشکار نشود  درصدد خاموش کردن بیداری مسلمانان هستند .

حجت الاسلام طالبی خاطر نشان کرد این بیداری اسلامی حاصل مقاومت و استقامت جبهه مقاومت در برابر ظامان . نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و اندیشه های امام راحل می باشد و روز به روز شاهد گسترش این بیداری در دنیا هستیم

خطیب جمعه پلدشت در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به بیان ویژگیهای آنحضرت پرداخت و گفت : امام جعفر صادق (ع) بعنوان بنیانگذار مذهب شیعه خدمات ارزنده ای را در زمینه علمی و فقهی به مسلمانان انجام داده است

امام جمعه شهرستان پلدشت با اشاره به هفته معلم  این هفته را به تمامی معلمانی که در تعلیم و تربیت نسل و جوان جامعه تلاش می کنند تبریک گفت.

 

 

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • بیداری اسلامی چهره ظالمین را در دنیا آشکار کرده
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال