Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@14:28:29 GMT

اشاره دوباره ترامپ به حضورش در انتخابات 2024

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۷۸۴۱

اشاره دوباره ترامپ به حضورش در انتخابات 2024

به گزارش جماران؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به مناسبت روز شکرگزاری پیامی صادر کرد که در آن تلویحا به نامزدی مجددش برای انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ اشاره کرده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در بیانیه‌ای حاوی مضمون شعار کمپین انتخاباتی سابقش تحت عنوان "آمریکا را دوباره بزرگ کنیم" بیان داشت: این یک زمان بسیار جالب در کشور ماست اما نگران نباشید،  ما دوباره بزرگ خواهیم شد و ما همگی این کار را با همدیگر انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در ادامه این پیامش اضافه کرد:‌" آمریکا هرگز دوباره شکست نخواهد خورد و هرگز اجازه نخواهد داد که وارد مسیری غلط شود.نسل‌های بزرگ زیادی دارند روی ما حساب باز می‌کنند. از عید شکرگذاری در حالی که می‌دانید یک آینده شگفت انگیز پیش رویتان قرار دارد لذت ببرید."

ترامپ ۱۰ ماه قبل ریاست جمهوری آمریکا را ترک کرد و تاکنون به صورت علنی مساله رقابت مجددش با جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری را دستاویز قرار داده است. هر چند در انتخابات قبلی بایدن با هفت میلیون رای بیشتر از ترامپ در سراسر آمریکا بر او برتری داشت اما در صورتی که ترامپ می‌توانست تنها ۴۳۰۰۰ رای را در سه ایالت محل رقابت به خود اختصاص دهد نتیجه کالج انتخاباتی بین او و بایدن برابر می شد.

ترامپ در یک ایمیل جداگانه دیگر مربوط به مناسبت عید شکرگذاری که از سوی سازمانی تحت عنوان کمیته اقدام سیاسی "آمریکا را نجات دهیم" مطرح شد، بیان داشت: ما خیلی چیزها را داریم که به خاطرش شکرگذار باشیم اما متاسفانه رکورد شکستن افزایش تورم یکی از آنها نیست. "بایدن اقتصاد زیبا و قدرتمندی که من ساختم را به دست گرفته و آتش زد. قیمت وعده غذایی شما برای عید شکرگذاری۱۴ درصد افزایش یافته است. منزجر کننده است."

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز شکرگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2024 افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!

دادگاهی در فلوریدا محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا در پرونده نگه داشتن «غیرقانونی» اسناد محرمانه دولتی را تا اطلاع ثانوی به تعویق انداخت!

به گزارش مشرق، آیلین کَنان، قاضی دادگاه ایالتی فلوریدا اعلام کرد که محاکمه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در پرونده تخلفات مرتبط با نگه داشتن غیرقانونی اسناد طبقه‌بندی‌شده در ملک شخصی‌اش پس از ترک کاخ سفید، تا مدتی نامعلوم به تعویق خواهد افتاد.

به گفته کنان، دادگاه ترامپ در تاریخ مقرر (۲۰ مه) برگزار نخواهد شد. با این حال، او تاریخ جدیدی را برای این پرونده معین نکرد و به ابهامات درباره محاکمه نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ پیش از انتخابات ماه نوامبر، دامن زد.

ترامپ در پرونده نگه داشتن غیرقانونی اسناد محرمانه دولتی پس از ترک کاخ سفید در سال ۲۰۲۱ و به‌دنبال شکست در انتخابات ۲۰۲۰ مقابل جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا، با چندین فقره اتهام روبه‌رو و هرچند به ممانعت از دسترسی اف‌بی‌آی به اسناد مذکور متهم شده اما با رد هرگونه تخلف، اظهار بی‌گناهی کرده است.

به نوشته رویترز، هم دادستانی و هم وکلای ترامپ تایید کرده‌اند که محاکمه ماه مه احتمالا باید به زمانی دیگر موکول شود زیرا همچنان مسائل حل‌نشده‌ای در پرونده وجود دارد و علاوه بر این، ترامپ هم‌اکنون در نیویورک در دادگاه مرتبط با پرونده پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن حضور دارد.

قاضی کنان که ترامپ در سال ۲۰۲۰ او را منصوب کرد، زمان دادرسی پیش از محاکمه را ۲۲ جولای اعلام کرده است. به ادعای وی، تعیین زمان جدید محاکمه باتوجه به ابهامات، «بی‌تدبیری» است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ