Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان استان اظهار کرد: شجره طیبه بسیج طی چهار دهه از انقلاب اسلامی زمینه ساز خدمات بسیاری بوده است.

وی افزود: فرهنگ بسیج در مواقع مختلف حساس کشور یاری گر بوده و به مردم ایران آرامش، امنیت و عزت بخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سنندج تصریح کرد: در دوران سخت کرونایی نیز شاهد نقش آفرینی ویژه بسیجیان بودیم که در قالب رزمایش‌های کمک مومنانه به یاری مردم نیازمند استان آمدند.

ماموستا رستمی افزود: در هر موقعی که دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به مردم با مشکل مواجه شدند بسیج به یاری آنها آمده و تسهیل گر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: حلقه‌های صالحین بسیج با فرهنگ سازی در نشر ارزش‌های اسلامی و گروه‌های جهادی بسیج در راستای محرومیت زدایی از دیگر نقاط بارز تشکل انقلابی بسیج است که زمینه ساز برکات بسیاری بوده‌اند.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود با استقبال از انتخاب استاندار جوان و بسیجی برای استان کردستان گفت: امیدواریم آقای زارعی کوشا با همت و تلاشی مضاعف زمینه کاهش دغدغه‌های معیشتی مردم استان را فراهم کند.

ماموستا رستمی افزود: کردستان سرشار از منابع خدادادی است و انتظار می‌رود استاندار بومی و جهادی استان برای بالفعل کردن این ظرفیت‌ها تلاش کند و مدیرانی انقلابی و جهادی را انتخاب کند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: اشتغال جوانان و مبحث معیشت از جمله دغدغه‌های خانواده‌های کردستانی است و امیدواریم استاندار جدید کردستان در این مسیر تمام تلاش خود را به کار گیرد.

کد خبر 5361100

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج امام جمعه سنندج هفته بسیج ماموستا رستمی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران گرگان واکسن کرونا بارش باران آلودگی هوا تبریز ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه

علی پناهی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تا روز جمعه شرایط برای بروز بارش‌های سیلابی در استان وجود دارد که عمده بارش‌ها برای نوار غربی و جنوبی استان براورده شده است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان افزود: با توجه به ماهیت بارش های بهاری، امکان رعد و برق، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه این سامانه بارشی بیشتر در بعدازظهر‌ها و شب‌ها فعال خواهد بود، بیان کرد: برای روز‌های شنبه و یکشنبه در حد احتمال بارندگی خواهیم داشت و مجددا از رو دوشنبه سامانه بارشی دیگر وارد استان خواهد شد.

پناهی به میزان بارش‌ها در طول ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: بیشترین میزان بارش‌ها در سروآباد با ۱۳ میلی متر، حاجی ممدان ۹ میلی متر، سلین ۷ میلی متر و اویهنگ و کامیاران با ۶ میلی متر گزارش شده است.

در طول شبانه روز گذشتته بیشترین دمای هوا در سلین با ۳۰ درجه سانتی گراد و کمترین در بهارستان با ۸ درجه به ثبت رسید. دمای‌های سنندج (مرکز استان) نیز بین ۱۳ و ۲۵ درجه سانتی گراد در نوسان بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود