Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در توییتی اعلام کرد نشست‌های غیررسمی مشارکت‌کنندگان در برجام در قالب‌های مختلف به منظور آمادگی برای از سرگیری مذاکرات وین، آخر هفته جاری (شنبه و یکشنبه) در پایتخت اتریش آغاز می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی از برگزاری نشست‌های غیررسمی اعضای برجام در قالب‌های مختلف در وین در روزهای شنبه و یکشنبه پیش از مذاکرات روز دوشنبه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در توییتی اعلام کرد نشست‌های غیررسمی مشارکت‌کنندگان در برجام در قالب‌های مختلف به منظور آمادگی برای از سرگیری مذاکرات وین، آخر هفته جاری (شنبه و یکشنبه) در پایتخت اتریش آغاز می‌شود.
پیش‌تر، «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی در توئیتی در مقایسه رویکرد و اقدامات آمریکا/ تروئیکای اروپا و جمهوری اسلامی ایران نوشت: در آستانه گفت‌وگوهای وین، آمریکا و تروئیکای اروپایی بیانیه‌های متقلبانه صادر می‌کنند، بر تحریم‌ها می‌افزایند، روایت‌های تحریف‌ شده سرهم می‌کنند، در برابر تهدیدات اسرائیل سکوت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برجام مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست سخنگوی جدید قوه قضاییه آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین نشست اصغر جهانگیر سخنگوی جدید قوه قضاییه صبح امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور خبرنگاران برگزار شد.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6092346

دیگر خبرها

  • نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد
  • نخستین نشست سخنگوی جدید قوه قضاییه آغاز شد
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • آغاز بارش‌ها در کشور از روز سه شنبه
  • تقویم نجومی امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود