Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت‌الاسلام محمد خلیل‌پور با اشاره به کانال‌های جمع آوری آب‌های سطحی در اطراف شهر اظهار داشت: یک تعداد از کانال‌ها و یا مسیر کانال‌ها داخل محدوده شهری و تعدادی نیز خارج از محدوده هستند.

وی با اشاره به ضرورت پوشش تمامی کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی و ایمن‌سازی محیط شهری برای شهروندان در تمامی محلات گفت: در کانال‌هایی که در داخل محدوده شهری هستند شهرداری باید نسبت به ایجاد پوشش مناسب و ضروری اقدام کند و خصوصاً در جا‌هایی که محل سکونت مردم است باید ایمنی برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار پیش بینی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: در جا‌هایی که احیاناً امکان پوشش فوری کانال‌ها وجود ندارد باید با نصب علائم هشدار دهنده و سایر تدابیر مناسب نسبت به اطلاع رسانی به مردم محله اقدام شود.

وی عنوان کرد: در خصوص کانال‌هایی که در داخل محدوده شهری هستند متولی شهرداری است و مسئولیت دارد و در کانال‌هایی که خارج از محدوده قرار دارند سایر دستگاه‌ها از جمله آب منطقه‌ای مسئول بوده که آن‌ها نیز ضروری است در راستای ایمن‌سازی کانال‌ها برای نجات جان هموطنانمان اقدامات لازم را پیگیری کنند.

خلیل پور با توجه به ضرورت تنویر افکار عمومی و مشخص شدن حوزه خدمتی شهرداری‌های مناطق ادامه داد: شهرداری ارومیه باید لیست تمامی کانال‌های بدون پوشش و یا دارای ایمنی پایین موجود در محدوده شهری را طی ۴۸ ساعت به شورای شهر گزارش دهد.

وی تصریح کرد: کم‌کاری در این حوزه به هیچ وجه قابل قبول نیست و دستگاه‌ها و سازمان‌ها نسبت به کم‌کاری‌های خود باید پاسخگو باشند و شورای شهر نیز در محدوده شهری نسبت به کم کاری در این حوزه حساس بوده و موضوع را به طور ویژه پیگیری می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: طی جلسه صحن علنی روز شنبه برای پوشش و یا ایمن سازی کانال‌های داخل محدوده شهری به ویژه در محلات حاشیه شهر ضرب الاجل تعیین خواهد شد تا در مدت معین و مشخصی که شورا فرصت خواهد داد شاهد برطرف شدن بخشی از مشکلات موجود باشیم.

انتهای پیام/ ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر ضرب الاجل کانال آب ساماندهی ارومیه آذربایجان غربی داخل محدوده شهری شهر ارومیه کانال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد

سعید خلجی روز چهارشنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه از ابتدای دولت مردمی سیزدهم نگاه دولت بر حل مسائل شهری و کمک در این حوزه بوده است، اظهار داشت: طی ۲.۵ سال گذشته ناوگان عمومی شهر زنجان با نگاه حمایتی دولت نوسازی شد در حالیکه در ۱۰ سال گذشته چنین کمکی نشده بود و با کارهای انجام گرفته ۲۴ دستگاه سنگین تحویل شهرداری‌ها شد.

وی گفت:سرانه بودجه شهری از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ برابر با ۳۶۰ درصد افزایش یافته و ۹۴ میلیون‌ متر مربع به فضای سبز شهری اضافه شده که یکی از موفقیت‌های شهرداری های استان همین موضوع است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: بیش از ۴۵۴ هزار تن آسفالت در سطح شهرهای استان آسفالت‌ریزی شده است که بیش از ۸۰ درصد آمار متعلق به شهر زنجان بوده و این امر کام مردم شهر را شیرین کرده است.

وی به ارزیابی عملکرد شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۱۱۳ عضو شورای شهر استان در ۲۱ شهر فعالیت می کنند در حالیکه در ارزیابی ها، شورای اسلامی شهر زنجان به عنوان شورای برتر انتخاب شد.

این مسوول با تاکید بر اینکه خدمات این نهاد در بسیاری از موارد به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است، ادامه داد: در زمان حاضر شهر زنجان ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که به همت شهردار و اعضای شورا تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است.

خلجی اضافه کرد: طبق ماده ۶۸ قانون شهرداری و شورا باید ۴۰ درصد مجموع درآمد آنها در بخش عمرانی استفاده شود اما در شهر زنجان ۶۰ درصد بودجه‌ در این محل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه بیش از ۹۱ درصد مصوبات شورای شهر زنجان مصوب و اجرا شده است، گفت: تاکنون مصوبات مشکل‌داری را در شهر شاهد نبودیم و در شورای اسلامی شهر زنجان بدون هیچ حاشیه‌ای و وابستگی با تمام قدرت، اقدامات لازم در خصوص مسائل شهری انجام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است