Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جوانان سخت کوش و پرتلاش استان خوزستان در سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال کشور در دو بخش انیمشین و نرم افزار، موفق به کسب رتبه‌های دوم و سوم کشور شدند . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اهواز،  سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج  در محل لانه جاسوسی  به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان خوزستانی پس از کسب مقام استانی به مرحله نهایی رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال دعوت شدند؛ که در این مرحله  خوش در خشیدند.

جوانان سخت کوش و پرتلاش استان خوزستان در دو بخش انیمشین و نرم افزار، به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های دوم و سوم کشور شدند که طی آئینی از سوی سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین از آنها تقدیر شد.

سومین رویداد بین‌المللی جهان در سال 2021 در انتظار دختر تاریخ‌ساز وزنه‌برداری/ بازگشت به محل افتخارآفرینیسومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار شد/ تسهیلات ویژه برای کسب و کارهای نوینبزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور بعد از شیوع کرونا در استان سمنان برگزار شد+ تصاویر

این جوانان افتخار آفرین رتبه دوم در بخش انیمشین؛ آقایان صادق عنایت زارع، اسماعیل براتوند، امیرحسین درج، علی خنده می و خانم فاطمه پاک نژاد و همچنین  رتبه سوم در بخش نرم افزار: آقایان مهدی چکامه، حامد صفربنا، عارف کشتکار و پویا لیلی زاده بودند.

خبرگزاری تسنیم به نوبه خود این افتخار را به جوانان خوزستانی تبریک گفته و برای این عزیزان آرزوی موفقیت روزفزان از درگاه ایزد منان دارد.

انتهای پیام/337/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید محتوای دیجیتال سومین رویداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی

ایسنا/خوزستان رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در سال گذشته، با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

علی دهقانی اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مساله روبه‌رو هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: به این منظور در سال گذشته این اداره در استان خوزستان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تاسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده شدند و به چرخه تولید در آمدند و با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

دهقانی با بیان اینکه مطابق قانون تجارت، ورشکستگی بنگاه اقتصادی با صدور رای قطعی از محاکم قضایی، محقق می‌شود، گفت: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، ۱۴ پرونده مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار مزایده برگزار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیسی: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان ایران است
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • فارس رتبه اول کشور در کشت گیاهان دارویی
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور