Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام  سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد افزود: یک وظیفه بسیج کمک به حل مشکلات جامعه است و اکنون که گرانی، معیشت مردم را سخت کرده است بسیج باید وارد این عرصه شود.

وی ادامه داد: بخشی از مشکلات مربوط به کمبودها، اختلالات اقتصادی و ارز است که مسوولان دولتی برای رفع آن تلاش می کنند اما بخشی مربوط به سودجویی و دلال بازی است که عده ای ناپاک سودجو به دنبال فشردن حلق مردم هستند و می خواهند معیشت مردم را در جیب خود بریزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر مسوولان دولتی با قدرت بسیج، تنظیم بازار را عملی کنند بخش عمده ای از مشکلات مردم حل شود.

علم الهدی جامعه امروز را نیازمند فداکاری بسیج و تقابل این نهاد در برابر دشمن توصیف کرد و افزود: فلسفه ایجاد بسیج در ابتدا یک نیروی دفاعی بوده است اما عرصه دفاع اکنون تغییر کرده است.

وی ادامه داد: امروز بیش از ۴۲ شبکه تلویزیونی در دنیا علیه نظام ما و برای مردم سمپاشی می کنند و چندین هزار نفر روز و شب در ۲ مجموعه در آمریکا و اسرائیل در حال تولید محتوای فضای مجازی برای سرکوب نظام و ایجاد جنگ نرم در داخل کشور هستند.

امام جمعه مشهد گفت: دشمن چون نمی تواند در عرصه نظامی کاری پیش ببرد به دنبال پوساندن نظام از درون با ایجاد جنگ نرم است لذا در این عرصه به دفاع جانانه نیاز داریم و قهرمانان این عرصه جوانان مبتکر بسیجی در عرصه سایبری هستند.

علم الهدی افزود: امروز در همه استانها مشکل آب داریم و این مساله فقط مربوط به چند استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری و یزد نیست و این مشکل بخش عمده اش مربوط به کاهش نزولات آسمانی در کشور است البته فقط کشور ما گرفتار این مشکل نیست بلکه این یک مساله اقلیمی جهانی است و دیگر کشورها نیز گرفتار آن شده اند.

وی ادامه داد: وقتی نزولات آسمانی کم است مشکل با تجمع درست نمی شود، درمقابل خدا تجمع فایده ندارد بلکه تجمع باید در نماز باران انجام شود.

امام جمعه مشهد به سابقه نظام میرابی در سنتهای قدیمی ایرانی اشاره کرد و گفت: باید با احیای این نظام میرابی، تقسیم صحیح همین موجودی کنونی آب کشور انجام شود و این مهم را باید دستگاههای دولتی انجام دهند.

علم الهدی افزود: اکنون که گرفتار خشکسالی شده ایم باید کشت را تغییر دهیم چنانچه در جنوب خراسان رضوی مردم تغییر کشت دادند و با کشت محصولات کم آب مشکل را در بسیاری مناطق رفع کردند.

وی اضافه کرد: از آبیاری غرقابی باید عدول کرد و با این خشکسالی این روشهای سنتی آبیاری پدرانمان را باید تغییر دهیم و برادران بسیجی و نخبه کشاورزی با کمک و همیاری مردم، آبیاری قطره ای را جایگزین روشهای قدیمی کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا فضای مجازی کم آبی آیت الله علم الهدی احمد علم الهدی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإِذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ.» 
ترجمه: آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش مى‌دهد؛ و خدا مَثَلها را براى مردم مى‌زند، شاید که آنان پند گیرند.

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشّان بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردو‌های هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمّد باقری

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • لزوم ورود حوزه علمیه به عرصه درختکاری و حفظ منابع طبیعی
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • ادامه جنجال توسل‌جویی علم‌الهدی به شاهنامه | نمی‌دانستید منیژه، زن باده‌نوش و دختر دشمن ایران بود | این ابیات را هم بخوانید!
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول