Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، بنیاد غیر دولتی یاران عشق مصمم به خرید تجهیزات اطفای حریق برای جنگل های زاگرس است.

نسترن سی سختی نماینده بنیاد غیردولتی یاران عشق در شهر سی‌سخت در گفت‌وگو با فارس گفت: بنیاد یاران عشق این بار 5 هزار تومانی‌های شما در جشن یاران عشق را به خرید وسایل اطفای حریق جنگل‌ها اختصاص می‌دهد تا گامی برای نجات جنگل‌های زاگرس انجام داده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی سختی اظهار داشت: همگی خوب می دانیم که در روزهای گرم تابستان و بی توجهی به ثروت سبز (گیاهان) و گونه های جنگلی، فقط با یک تکه از شیشه شکسته رها شده در محلی که شما برای آرامش و شادی و تفریح خود انتخاب کرده بودید آتش سوزی رخ میدهد که طی این پروژه قرار هست وسایل اطفای حریق خریداری شود و در اختیار تیم های محلی تعلیم دیده گذاشته شود تا در زمان حریق بلافاصله اطفا انجام بگیرد و خسارت کمتری به زمین و منابع سبز وارد شود.

نماینده بنیاد یاران عشق گفت: پروژه خرید تجهیزات اطفای حریق شامل همه نقاط سبز ایران عزیزمان خواهد بود.

سی‌سختی درباره اهداف این جشن گفت: هدف این جشن کمک به حفاظت از جنگل‌ها جهت استفاده‌ نسل آینده و داشتن زمین سبز، کمک به کاهش گرمای زمین، جلوگیری از نابودی گونه‌های جانوری و گیاهی در اثر گسترش آتش‌سوزی‌ در جنگل‌ها ست که امیدواریم هم وطنان عزیزمان شرکت حداکثری در این جشن داشته باشند با انجام این سه کار شما هم یکی از شرکت کنندگان جشن آبان ماه باشید یا پنج هزار تومان اهدا کنید یا پنج نفر را زیر این پست تگ کنید و یا پوستر امروز را پست یا استوری کنید

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی جنگل ها یاران عشق گونه های جانوری و گیاهی حفاظت از جنگل ها اطفای حریق اطفای حریق یاران عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است

نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: اختصاص اعتبار جهت احداث ساختمان شهرداری کاج، بهسازی و تعریض جاده‌های شهرستان اردل و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری‌های شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

حمید جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تأمین برق طرح‌های کشاورزی شهرستان اردل منجر به انقلاب عظیمی در حوزه اشتغال شهرستان اردل می‌شود.

وی افزود: اختصاص اعتبار جهت احداث ساختمان شهرداری کاج، بهسازی و تعریض جاده‌های شهرستان اردل و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری‌های شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به موضوع افزایش اعتبار تملک دارایی به شهرداری‌های شهرستان اردل گفت: به‌روزرسانی آمار جمعیتی شهرستان اردل، می‌تواند تخصیص اعتبارات را عادلانه کند.

کد خبر 749908

دیگر خبرها

  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • فرماندار شفت:حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد