Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند عزم و اراده ملی در همه دستگاه‌های کشور است.

محسن رضایی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان افزود: در دولت حمل کالا‌ها از کشتی به بازار هدف بصورت یکسره است.
وی گفت: در بندر امام خمینی(ره) روزانه ۳هزار کامیون تخلیه می‌شود که در شش ماهه نخست کمتر از ۲هزار کامیون بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضایی با اشاره به توسعه کشتی سازی با مشارکت کشور‌های خارجی افزود: کشتی سازی هرمزگان ظرفیت تولید کشتی‌های ۳۵هزار تُنی را دارد که امکان ساخت کشتی‌های ۷۰ الی ۱۰۰ هزار تُنی در این مجموعه وجود دارد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه طرح توسعه پترو پالایش در پالایشگاه ستاره خلیج فارس در حال انجام است گفت: این پالایشگاه روزانه ۴۵میلیون لیتر بنزین تولید می‌کند که ۱۱میلیارد دلار ارزش بنزین تولیدی آن است.

محسن رضایی افزود: باید کرودور‌های تجاری ایران از طریق هرمزگان به کشور‌های دیگر فعال شود که سبب رونق سرمایه گذاری و صادرات کشور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ضرر اتلاف منابع در کشور ۱۰برابر فساد است گفت: بزودی سند جامع کشور ازطرف رئیس جمهور به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

رضایی افزود: در هرمزگان باید یک شهر دریایی با رویکرد تجاری و گردشگری راه اندازی شود که همه جزایر هرمزگان را به هم متصل کند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز در این جلسه گفت: ۳۰میلیارد دلار درآمد بانکرینگ دریایی است که سهم کشور در این زمینه خیلی پایی است.

علی صالحی افزود: باید ظرفیت‌های اقتصادی استان را بسمت بیکاری، اشتغال و فقر هدایت کرد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: هرمزگان ۱۰۰هزار خانوارد تحت پوشش کمیته امداد دارد که نسبت به سال۹۱ دو برابر شده است و با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی استان زیبنده استان نیست که نیست.

منصور آرامی افزود: فقر و بیکاری در استان زیاد است و حداقل ۱۰درصد درآمد سهم صنایع و گردشگری باید به استان تخصیص داده شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: معاون اقتصادی رییس جمهور استاندار هرمزگان دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ استاندار هرمزگان در بازدید از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس با اشاره به اینکه اجرای طرح باکیفیت برای فاضلاب شهر بندرعباس هدفگذاری شده است، گفت: هدف ما اجرای یک طرح با کیفیت است که حداقل بتواند تا ۱۵ سال آینده نیاز شهر بندرعباس را برطرف کند.
مهدی دوستی افزود: این طرح یکی از نیاز‌های دیرینه مردم بندرعباس است که در ابتدای دولت سیزدهم ارزش قرارداد‌های آن حدود ۱۷ میلیارد تومان بود، اما اکنون بیش از ۳ هزار میلیارد تومان قرارداد برای تکمیل آن منعقد شده است.

بیشتر بخوانید؛ آغاز تعمیرات اساسی مرحله دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس
وی گفت: بخش زیادی از این قراداد‌ها پرداخت شده و با پیشرفت مناسبی همراه است.
وی افزود: اجرای سه مرحله نخست این طرح به پایان رسید و اجرای سه فاز دوم هم آغاز شده است.
وی افزود: یکی از مشکلات اجرای این طرح موضوع ثبت سفارش و مشکلات ارزی است که قرار است در تهران آن را پیگیری کنیم.
استاندار هرمزگان گفت: چالش دیگر مربوط به گستردگی و پوشش کامل شهر بندرعباس است و این طرح با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومان تکمیل می‌شود، اما همه شهر بندرعباس را پوشش نخواهد داد، هرچند که بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.
مهدی دوستی افزود: در جلسه‌ای برای حل مشکل تامین ارز و گسترش و پوشش طرح به تمامی مناطق بندرعباس تصمیم خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • مردم چشم انتظار وعده صادق اقتصادی هستند
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند