Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناسان می‌گویند یک تکه از موشک فالکون ۹ از فاصله حدودا ۵ کیلومتری ایستگاه فضایی بین المللی گذر کرده است.

خبرگزاری میزان _ مهر به نقل از تاس نوشت: راسکاموس، سازمان فضایی روسیه در بیانیه خود اعلام کرد این رویداد هیچ خطری برای ایستگاه فضایی بین المللی در بر نداشته است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: طبق گفته کارشناسان راسکاموس، تکه‌ای از یک موشک فالکون ۹ (متعلق به شرکت اسپیس ایکس) در ساعت ۷:۱۸ دقیقه به وقت مسکو از کنار ایستگاه فضایی بین المللی گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ مانعی در پرواز این ایستگاه وجود ندارد.

به گفته راسکاموس روز گذشته آنتون شکاپلروف و پیوتردوبروف خدمه روسی این ایستگاه وهمچنین کارشناسان مرکز کنترل پرواز TsNIIMash مشغول جدا کردن کپسول باری MS-۱۷ بودند. همچنین روسیه یک کپسول باری همراه ماژول پهلوگیری پریچال را به ایستگاه فضایی بین المللی فرستاد.

بیشتر بخوانید: تصاویر جدید ایستگاه فضایی چین از کره زمین

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: ایستگاه فضایی زباله های فضایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایستگاه فضایی زباله های فضایی ایستگاه فضایی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: عوامل کلانتری ۱۱ شهرستان ورزنه در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق موفق به کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا خارجی از وانت پراید در شهر ورزنه شدند.
سرهنگ حسین بساطی افزود: در بررسی کارشناسان پلیس مشخص شد نوشابه‌های انرژی زا خارجی کشف شده بدون مجوز مثبته گمرکی است.
وی گفت: خودرو همراه با نوشابه‌های قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال برابر برآورد کارشناسان توقیف و متهم هم به مراجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • استارلاینر بوئینگ قرار است در 6 می به فضا پرتاب شود
  • خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی (فیلم)
  • دراگون از ایستگاه فضایی جدا می‌شود
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • آزمایش‌های قبل عملیات تاریخی «استارلاینر» با موفقیت اجرا شد
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • فضانوردان چینی به ایستگاه فضایی رسیدند