Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:39:51 GMT

تکذیب خبر تعطیلی تهران در روزهای شنبه و یکشنبه

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۸۶۶۴

تکذیب خبر تعطیلی تهران در روزهای شنبه و یکشنبه

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران گفت: خبر تعطیلی تهران در روزهای شنبه و یکشنبه تکذیب می شود.

به گزارش ایسنا ، مجتبی مرادی نوروزی با اشاره به انتشار خبری به نقل از معاون عمرانی استانداری تهران مبنی بر تعطیلی تهران در روزهای شنبه و یکشنبه، اظهار کرد: در کمیته اضطرار آلودگی هوا تصمیماتی مطرح شده که یکی از موارد آن تصمیم گیری در مورد وضعیت تعطیلی در صورت پایداری هوا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: طبق قانون شرایط اضطرار آلودگی هوا، استاندار می تواند با نظر معاون اول رئیس جمهور اقدام به تعطیلی تهران نماید؛ منتها با توجه به وضعیت فعلی هوا این خبر تکذیب می‌شود و تهران در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل نیست.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، مرادی تاکید کرد: مردم اخبار پیرامون این موضوع را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران تهران در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیلی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش‌بینی آخر هفته‌ای بارانی برای کرمانشاهیان خبر داد و گفت: دمای هوا در استان کرمانشاه کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از خروجی مدل‌های هواشناسی، سامانه بارشی حاکم در جو منطقه، همچنان تا شنبه هفته آینده، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که غالباً طی ساعاتی از ظهر تا اواخر وقت هر روز و در نیمه شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در روز جمعه و در مناطق یاد شده، با رگبار تگرگ، آب‌گرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: روز یکشنبه موقتاً از شدت بارندگی در سطح استان کاسته می‌شود، اما روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و با گذر موج ناپایدار دیگری مجدد شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق، بویژه در نیمه شرقی استان خواهیم بود.

زورآوند اضافه کرد: دمای روزانه‏ هوا که تا پایان هفته به شکلی نسبتاً محسوس کاهش پیدا‬ می‌کند، روزهای شنبه و یکشنبه روند افزایشی خواهد داشت.

کد خبر 749761

دیگر خبرها

  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود