Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@20:40:02 GMT

پیروان راستین اسلام رستگاران عالم هستند

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۸۷۶۳

پیروان راستین اسلام رستگاران عالم هستند

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «آخوند احمد قربان پور» در جلسه تفسیر قرآن کریم اظهار کرد: در عصر کنونی که وجود نازنین پیامبر بزرگوار اسلام (ص) در بین ما نیست، چنگ زدن به دو امانت ایشان که یکی قرآن کریم و دیگری اهل بیت است می تواند ما را به سرمنزل مقصود برساند.
 
به گفته وی، با توجه به اینکه در حال حاضر حفظ و حراست از دین خدا کار بسیار سختی است، ولی پیروان راستینش نهایت تلاش خودشان را در این راه انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
مدیر حوزه علمیه خاتم الانبیاء شهر فراغی استان گلستان با بیان اینکه دین مورد قبول در نزد خداوند همان اسلام است، تصریح کرد: دین انبیاء گذشته از آدم تا خاتم همگی اسلام بود، فقط شریعت و احکام اجرایی هر کدام از آنها با یکدیگر تفاوت داشت.
 
وی افزود: به علت بروز اختلاف و تفرقه بین پیروان ادیان گذشته از جمله یهودیت آنها به 71 فرقه و مسیحیت به 72 فرقه تقسیم شدند و امت اسلامی نیز طبق فرمایش پیامبر اسلام (ص) در صورت دوری از وحدت و همدلی به 73 فرقه پراکنده خواهند شد.
 
قربان پور ادامه داد: فقط یک گروه از بین 73 فرقه راه سعادت را خواهند پیمود و آن هم کسانی هستند که از مسیر اسلام اصیل خارج نشوند.
 
آخوند قربان پور در پایان خاطر نشان کرد: پیروان ادیان قبل از اسلام تمام نشانه ها و علامات پیامبر آخرالزمان را در کتاب های خود دیده بودند؛ ولی به خاطر حسادت و اینکه از بین خودشان نبود از پیوستن به دین اسلام خودداری کردند.
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد گفت:  هزار و ۶۰۰ متر مربع  زمین در قالب توافق برای اتصال بولوار دکتر حسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (صل الله علیه و آله) در منطقه قاسم آباد تحویل شهرداری شد.

حسین فرهادیان  افزود: بر اساس طرح تفصیلی موجود انتهای بولوار دکتر حسابی باید به بزرگراه پیامبر اعظم (صل الله علیه و آله) متصل شود، اما  با توجه به این که زمین‌های آن محدوده در اختیار اشخاص حقوقی بوده؛ این مهم تاکنون محقق نشده است.

وی گفت: با پیگیری.‌های صورت گرفته شهرداری مشهد و توافقات انجام شده با اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مقرر شد زمین‌های انتهای بولوار دکتر حسابی برای اجرای طرح تفصیلی و بازگشایی این بولوار پرتردد در اختیار شهرداری مشهد قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد گفت: عملیات اجرایی اتصال بولوار دکتر حسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (صل الله علیه و آله) به همت شهرداری منطقه ۱۰  بزودی آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حسن تدبیر دانشجویان عمره‌گزار را در اولویت قرار دهید
  • ضرورت اولویت قرار دادن حسن تدبیر دانشجویان عمره‌گزار
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم