Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی با حضور استاندار مرکزی کلنگ بهسازی و تعریض محور قهاوند-کمیجان-فرمهین به زمین زده شد.
این محور به طول ۷۱.۲ کیلومتر و با اعتبار ۲ هزارو ۶۸۸میلیارد ریال در مدت زمان ۳ سال اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

مخلص الائمه استاندار مرکزی مراسم کلنگ زنی این طرح ضمن تاکید بر تلاش همه مسئولین در رفع مشکلات گفت: اصلاح محور‌های مواصلاتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخلص الائمه افزود: تلاش خواهیم کرد با اولویت بندی پروژه‌ها و پیگیری برای تخصیص اعتبارات لازم مسائل و مشکلات شهرستان را رفع کنیم.

کریمی نماینده مردم اراک کمیجان خنداب هم در این مراسم گفت: در کنار این پروژه مهم که در راستای توسعه همه جانبه شهرستان تاثیر گذار است اصلاح محور‌های دیگر شهرستان نیز مورد توجه است و تلاش میکنیم این مهم تحقق پیدا کند.

مخلص الائمه استاندار مرکزی در اولین سفر خود به شهرستان کمیجان در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کرد.

مخلص الائمه همچنین با حضور در منزل خانواده معظم شهید اسماعیل کوخائی از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا تقدیر کرد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان کمیجان افتتاح طرح مخلص الائمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،طی آئینی و با حضور حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان، ابوالفضل فرجی مدیر آموزش و پرورش و بابک اشرافی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان در این شهرستان تجلیل شد.   در این آئین حجت الاسلام کوهی امام جمعه شهرستان با اهدای شاخه گل و هدایایی از مقام شامخ معلمی و تلاش معلمان آموزشگاه دخترانه رضوان تکاب تجلیل نمود.   حجت الاسلام کوهی تلاش و ایثار معلمان را جهاد در سنگر تعلیم و تربیت عنوان نموده و گفت: ثمره زحمات و تلاش‌های شما معلمان دانش آموزان برتر و آینده ساز کشور است.   وی گفت: نتیجه زحمات شما با حضور تربیت یافتگان مکتب معلمی در جای جای میهن اسلامی و در عرصه‌های مختلف علمی و جهادی نمود عینی دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • بهسازی خط آهن افغانستان بدون ماشین‌ آلات ایران ممکن نیست
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • بهسازی خط آهن افغانستان بدون ماشین‌آلات مکانیزه راه‌آهن ایران ممکن نیست
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب